תיעוד מרגש

אביב גפן שימח ילדי בר מצווה חרדים • צפו

הזמר הישראלי אביב גפן, שעושה בשנים האחרונות שינוי דרסטי ביחסו לציבור החרדי, הגיע כדי לשמח ילדים חרדים יתומים שחגגו את בר המצווה שלהם - ביחד • צפו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: רועי שרמן)

תיעוד מרגש ב'כיכר השבת': הזמר והיוצר הישראלי, אביב גפן, הנחשב לסמל חילוני מובהק אשר לאחרונה שינה את דעותיו על המגזר החרדי - הגיע אמש (שני) להופיע באירוע בר מצווה שנערך ל-16 נערים דתיים וחרדים שהתייתמו בשנה האחרונה מאחד הוריהם.

האירוע המרגש נערך באולם האירועים 'שלוש' בעיר אור יהודה, בהשתתפות עמך בית ישראל שבאו לשמח את הנערים ביום המאושר בחייהם.

"כשפנו אלי להופיע באירוע בר המצווה לנערים היתומים, השבתי בחיוב", סיפר אביב גפן בשיחה עם 'כיכר השבת', "זה היה מרגש מאוד, אני שמח שהצלחתי לעלות חיוך על פניהם של הלדים המקסימים".

איש התקשורת ישי דריקס מנהל עמותת 'מאור הלב' שיזם את האירוע אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "היה ערב מרגש מאוד, אנשים בכו מהתרגשות. שנזכה שלא היו עוד ילדים יתומים בעם ישראל ושזה יהיה האירוע האחרון".

אביב גפן הנחשב לסמל חילוני, המרבה לדבר על נושאי הדת בתכניות הטלוויזיה - נוהג בשנים האחרונות להגיע בימי שישי וערבי חג לעיר התורה והחסידות בני ברק בכדי להתבשם מהאווירה הייחודית ולקנות אוכל יהודי אותנטי יחד עם מקורבו חיים גיטלר שמכיר לו מקרוב את הפנים היפות של המגזר החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר