"הערה נכונה"

השגריר צייץ על ליל הסדר בליל החג - והתנצל

שגריר ישראל באיחוד האמירויות, השתתף בליל הסדר שערכה הקהילה המקומית באבו דאבי, לאחר הסדר, הוא צייץ על כך בטוויטר, כשהפנו את תשומת ליבו - הוא התנצל (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אמיר חייק (צילום: התאחדות התעשיינים)

אמיר חייק, שמונה לאחר הקמת ממשלת בנט-לפיד, לשגריר ישראל באיחוד האמירויות, כתב בחשבונו ברשת החברתית על ליל הסדר, כשהפנו את תשומת ליבו, שעיין חג, הוא בחר להתנצל.

חייק, חגג את ליל הסדר בקהילה היהודית באבו דאבי - שבאיחוד האמירויות, מיד לאחר שסיים את הסדר, הוא כתב בחשבונו ברשת החברתית; "עושה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל ואמרו אמן. ליל הסדר באבו דאבי".

הכתב החרדי של ערוץ כנסת, יוני אוחנה, הפנה את תשומת ליבו כי מה שכתב היה בעיצומו של החג, "מצופה מנציג רשמי של משרד החוץ של מדינת ישראל, להתחשב ברגשות של ציבור שומר מסורת ולחכות עם הציוץ למוצאי החג ולא לצייץ בעיצומו של ליל הסדר", כתב אוחנה.

חייק, קיבל את הביקורת שהוטחה עליו וכתב לאוחנה כך: "ההערה שלך בהחלט נכונה, המשך חג שמח שיהיה לך ולכל עם ישראל".

אמיר חייק, כיהן קודם לתפקידו הנוכחי כמנכ"ל משרד התעשייה המסחר והתעסוקה ומנכ"ל התאחדות התעשיינים, והוא כאמור שגריר ישראל הראשון באיחוד האמירויות.

חייק נחשב מקורב לשר החוץ לפיד. במינויו מנסה לפיד להעביר מסר לאנשי הממשל באמירויות כי השגריר הוא איש אמונו ויש לו קשר קרוב אליו. רק לאחרונה מונה חייק בידי לפיד להכריע בסכסוך פנימי בתוך מפלגתו, בין שר הרווחה מאיר כהן ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי, באשר למיקום זרוע העבודה בממשלה החדשה.

יש לציין, כי לחייק אין כל ניסיון בתחומים מדיניים ביטחוניים - הרזומה שלו עשיר בעיקר בנושאי כלכלה.

למרבה המבוכה, בפרסומים שלו בעבר חייק לא ממש היה נלהב, בלשון המעטה, מן הסכם שהוביל ראש הממשלה דאז נתניהו והתבטא נגדו בציוצים בטוויטר. כך לדוגמה ב-9.5.21 כתב בטוויטר: קצא"א חתמה על הסכם עם האמירויות. ההסכם כולל שינוע כמויות אדירות של נפט דרך אילת ואשקלון". בהמשך הרחיב על המשרדים שלא עודכנו, וקבע: "לעצור עכשיו!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר