בחודש הקרוב - גרסה חדשה לאנדרואיד 4.2

מקורות אמינים בעולם הדיגיטל והטכנולוגיה מדווחים בימים ובשבועות האחרונים על סבירות גבוהה ש'גוגל' תשיק בתוך חודש גרסה חדשה למערכת ההפעלה הפופולארית שלה 'אנדרואיד 4.2'. אתר שמדווח בתקופה האחרונה רבות על האופציה, אומר כי היא נודעה לו מפי מקור אמין, שמעדיף להישאר בעילום שם, מסיבות מובנות. כל הפרטים שידועים עד כה

יוסף פאר | כיכר השבת |
סמל האנדרואיד לצד מכשיר נקסוס מהדור הקודם. (צילומים: גוגל)

מקורות אמינים בעולם הדיגיטל והטכנולוגיה מדווחים בימים ובשבועות האחרונים על סבירות גבוהה ש'גוגל' תשיק בתוך חודש גרסה חדשה למערכת ההפעלה הפופולארית שלה 'אנדרואיד'.

את ההשקה צפויה 'גוגל' לקיים יחד עם השקת מכשירי 'נקסוס' חדשים.

אתר, androidandme.com שמדווח בתקופה האחרונה רבות על האופציה, אומר כי היא נודעה לו מפי מקור אמין, שמעדיף להישאר בעילום שם, מסיבות מובנות.

מה יהיה במערכת ההפעלה החדשה (להלן אנדרואיד 4.2)

לפי הדיווחים, 'גוגל' צפויה לשנות את ההגדרות המוכרות לנו כיום. במקום, מערכת ההתאמה האישית המוכרת לנו כיום, 'גוגל' תפתח מערכת חכמה חדשה, בה נוכל להתאים אישית צלצולים, שפה, טפטים וכן על זה הדרך...

בנוסף עתידה 'גוגל' לשפר את מערכת האדנרואיד ולגרום לחיי סוללה ארוכים יותר מכפי שהם כיום. לפרויקט המיוחד קוראת גוגל בשם 'Roadrunner' (כך כאמור לפי השמועות)

עדכון ב'גוגל פליי', ואופציות שיגרמו לרווחים יותר גדולי למפתחים. (הווי אומר: יגרום לכם לקנות יותר אפליקציות)

עדכון לנגן הוידאו של אנדרואיד 4.2

כמו כן, מדברים על "עדכון משמעותי" לנגן הוידאו של האנדרואיד.

באחד הבלוגים שהדליף את הפרטים מציינים, כי להערכתם, רוב הפרטים הינם בגדר תשתית לדבר האמיתי של 'גוגל' והיא האנדרואיד 5, בנוסף, כמו בכל שמועה, יש את אלה שמצננים אותה ומודיעים ש: "יתכן וחלק מהשיפורים יפעלו רק במכשיר הנקסוס החדש שיחשף ביחד עם מערכת ההפעלה החדשה"

זכרו: מדובר בשמועות בלבד! צוות מדור דיגיטל של 'כיכר השבת' ימשיך ויעקוב אחר הדיווחים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר