PixelTone: דברו אל הפוטושופ

פיתוח חדש של חברת אדובי יחד עם סטודנט מאוניברסיטת מישיגן, עומד להפוך את העבודה שלכם בפוטושופ לחוויתית הרבה יותר. במקום ל'רנדר' עם העכבר - פשוט תדברו. האפליקציה מבוססת על אופציית הזיהוי הקולי, ומיועדת להקל את העבודה על בעלי ההתקנים הניידים (דיגיטל, חדשות טכנולוגיה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
פוטושופ, בקרוב תוכלו לדבר אליו (צילום: shutterstock)

בקרוב תוכלו לדבר עם תוכנת העריכה הגרפית פוטושופ, ולעבד תמונות באמצעות קול.

פרויקט מיוחד שמפותח לאחרונה, מנסה לשלב בין שיטת הזיהוי הקולי, ותוכנת העריכה פוטושופ, כך, שבמקום לרנדר את התמונה על ידי המקשים, תוכלו לדבר אל התוכנה והיא תעשה זאת עבורכם.

הפרויקט המיוחד מפותח על ידי סטודנט הלומד באוניברסיטת מישיגן, וחברת אדובי שעומדת מאחורי תוכנות גרפיקה שונות בהן גם הפוטושופ על גרסאותיו.

האפליקציה שנקראת PixelTone ותשלב בין הזיהוי הקולי ותוכנת העריכה, תכלול בתוכה פעולות שונות לעיבוד של תמונות במסגרת הפוטושופ, שיוכלו להתבצע באמצעות הוראה קולית.

לדוגמא, ניתן במסגרת האפליקצייה החדשנית להעניק לפוטושופ הוראות קוליות כמו לסמן איזורים מסוימים, ולשנות את רמת הניגודיות של הצבע.

יוצרי האפליקצייה אומרים כי מטרתם היא להקל על עריכת תמונות בהתקנים קטנים בהם מרחב העבודה קטן יותר. "עריכת תמונות יכולה להיות משימה מאתגרת, וזה עוד יותר קשה כשמדובר במסכים קטנים". באמצעות הזיהוי הקולי, מקווים המפתחים לפתור את הבעיה, ובמקום לפתוח חלונות נוספים במסך הקטן, שרק יקשו על העבודה, תוכלו להעניק הוראות קוליות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר