ברית חדשה ומפתיעה: נוקיה ואפל נגד סמסונג

מפתיע: 'נוקיה' חוברת ל'אפל' במאבק המשפטי נגד החלטת בית המשפט לא להוציא צו מניעה שיאסור מכירת מכשירים של 'סמסונג' בארה"ב. מה האינטרס של 'נוקיה'? (חדשות טכנולוגיה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
ברית המתחרים, נוקיה לצד אפל (צילום: יח"צ, עיבוד: כיכר השבת)

נוקיה חוברת ל'אפל' במאבק המשפטי שמנסה לאסור על סמסונג לשווק את מכשירי הסמארטפון והטאבלט מסדרת 'גלקסי' בארה"ב.

החבירה של נוקיה למאבק המשפטי, מפליאה מאוד את העוסקים בשוק המכשירים הסלולאריים, בפרט לאור העובדה שנוקיה עצמה מתחרה ב'אפל' בשוק הסמארטפון.

בפועל, התמיכה של החברה במאבק תתבטא בהצהרה לה שותפה נוקיה, שמבקשת לערער על החלטה קודמת של בית המשפט בארה"ב, שלא קיבל את הבקשה של 'אפל' לצו מניעה האוסר את מכירתם של כ-26 דגמי מכשירי סלולר וטאבלט של סמסונג בארה"ב.

יצויין, שבמשפט עצמו, דווקא זכתה 'אפל', ובית המשפט חייב את 'סמסונג' לפצות את חברת הענק כספית, אולם דרישת 'אפל' להוציא צו מניעה האוסר את מכירת המכשירים נענתה בסירוב מצד בית המשפט עקב חוסר ב"נקסוס נסיבתי".

לפי נוקיה שהצטרפה בשבוע האחרון לערעור שהגישה 'אפל', הדרישה ב'נקסוס נסיבתי' הינה דרישה חסרת תקדים, ומדובר ב"תקדים מסוכן".

מה מניע את נוקיה לחבור ל'אפל' בעימות המשפטי? לפי הטענות, במידה והערעור של 'אפל' יתקבל, למרבה האירוניה, ב'נוקיה' מתכוונים להגיש תביעה נגד 'אפל' בה ידרשו להוציא צו מניעה נגד מכירת מכשירים של 'אפל', שבית המשפט קבע בעבר שהפרה פטנטים השייכים ל'נוקיה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר