להורדה: אפליקצית וייבר מגיעה עכשיו גם למחשב

אפליקציית וייבר (viber) מתחדשת: במקביל להשקת גרסאות חדשות עבור אפליקציית המובייל, השיקו בוייבר גרסה עבור שולחן העבודה במחשב. על פי הודעת וייבר, מספר המשתמשים בשירות אפליקציית המסרים עומד על כ-200 מליון. רוצים להוריד את אפליקציית וייבר למחשב? כנסו (דיגיטל, אפליקציות)

יוסף פאר | כיכר השבת |
וייבר, גרסת שולחן העבודה (צילום: מתוך אתר האפליקציה)

אפליקציית viber (וייבר) מתחדשת היום (שלישי) בגרסאות חדשות למובייל, כאשר בנוסף, אפליקצית המסרים המידיים תהיה זמינה מהיום גם עבור משתמשי מחשב.

באמצעות האפליקציה המותאמת למחשב, תוכלו בין היתר להתחיל לקיים שיחה באמצעות אפליקצית viber למובייל, ובלחיצה אחת לעבור ולהמשיך את השיחה באמצעות המחשב. כל זאת, מבלי שהשיחה תתנתק במהלך ההעברה.

נתון נוסף וחשוב שקיים באפליקציה המותאמת לשולחן העבודה, הוא הסנכרון המלא בין הגרסה למובייל, לבין הגרסה למחשב. כך יוצא, שבמידה ואתם משתמשים בגרסה למובייל, היסטוריית ההודעות - תופיע גם בגרסה השנייה של האפליקציה שהתקנתם בדסקטופ. בנוסף, היסטוריה שתימחק בגרסה אחת של האפליקציה - לא תופיע בגרסה השנייה.

להתחיל שיחה במובייל, להמשיך במחשב (צילום: מתוך סרטון האפליקציה)

בנוסף לשדרוגים ולגרסה שהציעה לדסקטופ, בוייבר הודיעו היום על כך שמספר המשתמשים בשירות עומד על כ-200 מליון. לפי ההערכות השונות עולה, כי מידי יום מצטרפים לאפליקציה כ-500 אלף משתמשים חדשים.

יצויין, כי בצעד זה של הנגשת האפליקציה עבור שולחן העבודה במחשב, עושה וייבר צעד גדול מול המתחרים, צעד שאולי אף יגרום לאםלקיציית וואטסאפ הנחשבת למתחרה המובילה, להיענות לדרישה הגוברת מצד המשתמשים - ולפתח גרסת אפליקציה לשולחן העבודה.

להורדת אפליקציית viber למחשב - הקליקו כאן או לחילופין היכנסו לאתר האפליקציה והורידו את הגרסה המופיעה בעמוד הראשי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר