באדיבות גוגל: בואו לבקר במגדל הגבוה בעולם, ולהישאר בבית

שירות 'גוגל סטריט וויו' מאפשר לכם לכבוש יעד נוסף: לבקר במגדל הגבוה בעולם - הבורג' חליפה בדובאי, וכן לתת מבט על נופים מרהיבים. צוות מיוחד של 'גוגל' ביקר במשך 3 ימים במגדל הענק, וכעת, נותר לכם רק להסית את העכבר, ולהביט במחזות (דיגיטל, טכנולוגיה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
בורג' חליפה, המגדל הגבוה ביותר בעולם (צילום: גוגל)

רוצים לראות את הנוף הנשקף מהמגדל הגבוה בעולם, ובמקביל לא לעזוב את ארץ הקודש? שירות גוגל סטריט וויו יאפשר לכם מהיום לצפות ולהסתובב בתוככי המגדל הגבוה ביותר בעולם, ואף להשקיף מקומותיו הגבוהות על הנופים הנשקפים ממנו, וכל זאת ללא לשלם עבור טיסה יקרה.

מדובר כמובן מגדל הבורג' חלפיה, מגדל שנבנה בדובאי בשנים האחרונות, והפך לאטרקציה תיירותית, מהיום, תיירים יזלגו למקום גם בצורה וירטואלית.

נופים מרהיבים, בהסטת עכבר (צילום: גוגל)
(צילום: גוגל)

יצויין, כי נכון להיום בורג' חליפה זוכה לתואר המגדל הגבוה ביותר בעולם, וזאת לאור 160 קומותיו, המתנשאות לגובה של 828 מטרים.

לצורך השירות המיוחד במסגרתו תוכלו לבקר וירטואלית בבניין המהודר, הגיעו צוותים של גוגל סטריט וויו, מצוידים במצלמה הדומה לזו הנמצאת על גב מכוניות הגוגל סטריט וויו המוכרות.

צוות גוגל סטריט וויו בבניין הענק (צילום: גוגל)

מלבד תחושת הביקור בבניין, בעזרת תמונות פנורמה שצילמה גוגל, תוכלו לחוש ולהביט בנוף הנשקף מהקומות הגבוהות במגדל בורג' חליפה.

כמה זמן לקח לצלם את הבניין? שלושה ימים, כך נכתב בבלוג הרשמי של החברה.

לביקור בבורג' חליפה, הקליקו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר