אפל מבצעת recall לכמיליון מטעני אייפון

יש לכם אייפון או מטען לאייפון שנקנה עד שנת 2012? אפל מבצעת ריקול ומציעה להחליף כמיליון מטענים מדגם A1300. המטענים עלולים להתחמם ואף להישרף (דיגיטל, חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

ענקית האלקטרוניקה אפל הודיעה בסוף השבוע על איסוף מטענים בתוצרתה. מדובר במטענים שיוצרו בין אוקטובר 2009 לספטמבר 2012. מטענים אלה שימשו בעיקר את האייפון 3GS אייפון 4 ו4S. אך גם את מכשירי האייפוד והאייפד של אפל.

כאמור מדובר במטענים מסדרה A1300 שנמכרו בעיקר ברחבי אירופה, ולטענת אפל הינם מזויפים. אפל הודיעה שהבטיחות היא בראש מעייניה של החברה, ועל כן היא מציעה להחליף את כל המטענים התקולים בחנויות אפל סטור. לטענתה, המטענים עלולים להתחמם יתר על המידה, ולגרום לפיצוץ או לשריפה.

מדובר בעיקר במטענים שאינם מתוצרת אפל, אלא מחברות שקיבלו אישור מיוחד מאפל לייצר מטענים, ועכשיו התגלה שחלקם מזויפים. אפל גם הציעה החזר תשלום למי שקנה מטען חדש בעקבות ההודעה, אם ימסור את המען מהסדרה התקולה.

זו אינה הפעם הראשונה שאפל מציעה להחליף מטענים. לפני כמה חודשים הציעה החברה לכל מי שקנה מטען מחברה שאינה מאושרת על ידי אפל, לבוא ולהחליף במטען מקורי או מאושר, במחיר מיוחד. זאת לאחר שלטענתה המטענים המזויפים עלולים לגרום לנזק לסוללת המכשיר ובמקרים קיצוניים אף לגרום להתלקחות המכשיר. אם זאת עדיין מדובר בצעד נדיר מצד החברה, שבדרך כלל מתחמקת מאחריות על מוצרים נלווים שלא אושרו על ידי אפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר