רמי לוי משיק את SafeMobile: סמארטפון מיוחד למגזר החרדי באיכות אחרת

רמי לוי תקשורת משיקה היום את ה-SafeMobile, פתרון ההגנה השלם לסמארטפון עבור הציבור החרדי העובד • החל מהיום, הסמארטפונים האיכותיים ביותר עם השירות הטוב ביותר גם בכשרות מהודרת (דיגטל)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: פלאש 90)

שנה חלפה מאז השקנו ברמי לוי תקשורת את הסמארטפון הראשון שהותאם לציבור החרדי וקיבל את כשרותם וברכתם של גדולי ישראל. בשנה זו השקנו 3 מכשירים שעברו את ההתאמות הנדרשות לשימוש האדם החרדי הנדרש מתוקף עבודתו לשימוש בסמארטפון.

רמי לוי תקשורת רואה לאורך כל הדרך בציבור החרדי כלקוח חשוב, ושותף מרכזי שמגיע לו את המוצר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר ועל כן, בחודשים האחרונים שקדנו ברמי לוי תקשורת בשיתוף חברת ענן-עד, על פיתוח SafeMobile – פתרון ההגנה השלם לסמארטפון עבור הציבור החרדי.

המטרות שאותם הצבנו לנגד עיננו בפיתוח הפתרון:

1. קבלת כשרות מהודרת מגדולי ישראל וזאת תחת פיקוח מלא של הבד"צ.

2. הצגת מגוון רחב של מכשירים לציבור, בטווחי מחירים רחבים.

3. הוזלת מחירי המכשירים באופן משמעותי.

4. הפסקת גביית דמי שימוש חודשיים בגין השימוש במכשיר.

5. שילוב של טכנולוגיה המונעת כל פרצה בכשרות הנדרשת וכן נותנת אפשרות לעדכוני תוכנה סדירים ללקוחות.

6. חנות אפליקציות נרחבת המשלבת את כל האפליקציות הנדרשות לאדם החרדי העובד תוך כדי התגברות על מכשולים שונים שמנעו עד כה עליית אפליקציות מסוימות מסיבות כשרותיות כגון: skype היברובוקס ועוד..

7. מנגנון רכישה מהיר אשר יוביל לכך שאנשים עובדים ו/או בעלי מכשיר שאינו כשר יזכו למתן תשובה מהירה לבקשת הרכישה. היעד שהצבנו לעצמנו הוא שאיפתנו היא למתן תשובה מהירה במסגרת יום העבודה שבו בוצעה הזמנתכם.

8. הצבת שירות לקוחות רמה אחת מעל כולם! פשוטו כמשמעו! מענה לבקשת אפליקציות און ליין ישירות דרך חנות האפליקציות ואנו נעשה כמיטב יכולתנו להעלות את האפליקציות במהירות האפשרית, כמובן לאחר אישור הפיקוח.

9. מתן אחריות מורחבת למשך שנתיים על המכשירים.

SafeMobile הוא הפתרון היחיד העומד בכל דרישות הציבור החרדי העובד. הפתרון זכה לכשרות מהודרת של בית דין צדק בני ברק בראשותו של הגאון הגדול הרב יהודה סילמן שליט״א והגאון הגדול הרב שריאל רוזנברג שליט"א.

רמי לוי תקשורת בשיתוף חברת ענן עד משקיעים מאמצים בקיצור הליך רכישת המכשיר ללא כל התפשרות על איכות ההגנה המתקבלת.

אנו נשיק מגוון רחב של מכשירים לבחירת הלקוח.

המכשירים המוצעים ברשת SafeMobile

1. Galaxy S3 עם שנתיים אחריות - 1999 ₪

2. Galaxy S3 MINI עם שנתיים אחריות - 1499 ₪

3. LG NEXUS 5 עם שנתיים אחריות - 2339 ₪

4. LG G2 MINI עם שנתיים אחריות - 1679 ₪

5. Samsung Galaxy Grand עם שנתיים אחריות - 1789 ₪

6. Samsung Galaxy s Duos עם חריץ ל-2 כרטיסי סים ועם שנתיים אחריות – 1320 ₪

יתרונות פתרון SafeMobile :

1. עלות המכשיר כוללת את דמי שימוש, רישיון השימוש הוא לכל חיי המכשיר.

2. למרות שהפתרון נבחן בקפידה מדי יום ע"י המפקחים מטעם בית הדין, ייתכנו פרצות. הפתרון שלנו מאפשר תיקון מידי ומרחוק של פרצות, אנו קוראים לציבור להודיע לנו על פרצות ככל שיתגלו דרך אפליקציה ייעודית המותקנת על גבי המכשיר.

3. ישנן אפליקציות רבות אשר אינן מוצעות לציבור בשל היותן פרוצות. הפתרון החדש שלנו מגן באופן כזה המאפשר לנו להציע מגוון רחב ועשיר של אפליקציות, כולל כאלו שהיו חסומות לציבור בעבר.

4. הפתרון החדש פועל על מערכת הפעלה אנדרואיד רגילה, גישה זו מאפשרת קבלת עדכוני תוכנה סדירים מיצרני המכשירים ללא חשש מפריצת ההגנה והכשרות, בנוסף, הדבר מבטיח שימוש מיטבי ובטוח במכשיר הסמארטפון לאורך כל חיי המכשיר ו/או בחיי הסוללה של המכשיר.

5. ללקוח נתונה בחירה במפעיל הסלולרי שלו וללא כל דמי שימוש נוספים מעבר לעלות המכשיר החד פעמית. (כמובן שאנו נדאג ברמי לוי תקשורת להציע את האלטרנטיבה הטובה ביותר ללקוח)

6. אופן רכישת סמארטפון חדש יהיה באמצעות שליחת בקשה באתר האינטרנט שלנו או בכל אחד מסניפנו, אנו ברמי לוי תקשורת משקיעים מאמצים מרובים בצוות מורחב של משגיחי כשרות בכדי לצמצם את מועד ההמתנה למתן התשובה למינימום, שאיפתנו היא למתן תשובה מהירה במסגרת יום העבודה שבו בוצעה הזמנתכם. נוכל לאשר למי שעומד בקריטריון שקבעו הרבנים, בקשות אחרות יופנו לאישור רבני בית הדין.

המכשירים כבר מוצעים באתר האינטרנט שלנו, הקליקו

הבהרה

חברת SafeMobile ורמי לוי תקשורת מחויבות לעמדת בית הדין שלא למכור לכל אדם ורק למי שנצרך לו באמת, החברות בשיתוף עם המפקחים תעשנה כל מאמץ שלא תצא תקלה תחת ידינו .

הקריטריונים לאישור:

כל מי שבידו קו ומכשיר שאינו כשר פעיל. (בהצגת חשבונית)

כל מי שעובד וזקוק לתקשורת אינטרנט מחוץ למשרד. (בצירוף תלוש וכדו)

גופים ומוסדות יצטרכו לפרט את רשימת העובדים מטעמם הנדרשים לתקשורת מסוג זה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר