כבוד ישראלי: מייסד סאנדיסק קיבל מדליה מאובמה

נשיא ארצות הברית ברק אובמה העניק בטקס חגיגי בבית הלבן את המדליה לטכנולוגיה וחדשנות האמריקנית למייסד חברת השבבים סאנדיסק דוקטור מייק הררי הישראלי (דיגיטל)

(ללא קרדיט)

הנשיא האמריקני ברק אובמה העניק בסוף השבוע לד"ר אלי הררי, ממייסדי ענקית זיכרונות הפלאש סאנדיסק, את ה- National Medal of Technology and. זהו אות ההוקרה הגבוה ביותר הניתן בארה"ב עבור קידום המדע והטכנולוגיה, והוא ניתן לאנשים שתרמו תרומה משמעותית וארוכת וטווח בתחומם ושיפרו את חייהם של רבים.

ד"ר הררי ושותפיו ייסדו את סאנדיסק לפני למעלה מ- 25 שנה עם חזון של שימוש בזיכרון פלאש לאחסון מידע במוצרים ניידים. מאז הפך זיכרון הפלאש לנפוץ מאוד וניתן למצוא אותו כיום במצלמות דיגיטליות, טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים נישאים ובמכשירים ניידים נוספים.

זיכרון הפלאש נמצא בשימוש גובר והולך גם באיחסון אירגוני ובמרכזי נתונים, והוא מאפשר להאיץ את העיבוד והניתוח של כמויות עצומות של מידע.

סאנדיסק מעסיקה כיום ברחבי העולם מעל 8000 עובדים. בישראל מועסקים כ-600 איש בשלושה מרכזי פיתוח, בכפר סבא, עומר ותפן. החברה נחשבת לפורצת דרך בתחום הזיכרונות הניידים, וחברת M-Systems הישראלית גם היא, שהוציאה את זיכרון האחסון הנייד, הדיסק און קי, נרכשה על ידי סאן דיסק בשנת 2005.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר