שימו לב

הזדמנות אחרונה להתקנת ווינדוס 10 בחינם

בעלי ווינדוס 7-8 יוכלו עד מחר להתקין בחינם את מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט - ווינדוס 10 ללא תשלום. החל מהשבוע הבא תעלה המערכת 129 דולר. כל הפרטים (חדשות הטכנולוגיה)

בני סלומון | כיכר השבת |
(צילום: מיקרוסופט)

אם יש לכם מחשב עם מערכת הפעלה ווינדוס 7 או 8 או 8.1, כדאי שתדע מחר (יום ו') הוא המועד האחרון שבו תוכלו לשדרג חינם את מערכת ההפעלה שלכם לווינדוס 10 החדשה. לאחר מכן תוכלו לשדרג למערכת החדשה אך תאלצו להיפרד מ-129 דולר.

אם אתם בעלי ווינדוס 7 או 8, סביר להניח שכבר נתקלתם בימים ובשבועות האחרונים, שוב ושוב, בהודעות בולטות מאוד שקפצו לכם על המסך והזמינו אתכם לשדרג לווינדוס 10 כחלק מהקמפיין הלוחץ של מיקרוסופט.

ווינדוס 10 הושקה לפני שנה בדיוק, והוצעה להורדה בחינם לבעלי ווינדוס 7 ומעלה. ההצעה לשדרוג חינם הייתה תקפה במשך השנה האחרונה כשהחברה הציבה לעצמה יעד של מיליארד מחשבים, יעד אליו לא התקרבה אפילו אם כי עדיין מדובר במערכת שהוטמעה במהירות הגדולה ביותר (350 מיליון מחשבים) מאז ומעולם במיוחד בשל העובדה שהיא הייתה חינמית.

איך מתקינים?

אם המחשב שלכם עומד בדרישות, כנראה שכבר קפץ לכם חלון על המסך שמזמין אתכם לשדרג. פשוט לחצו על כפתור השדרוג ועקבו אחר ההוראות. לחילופין, בחלק מהמחשבים אפשר ללחוץ על האייקון של ווינדוס 10 בסרגל המשימות ולפתוח את אפליקציית "השג את Windows 10", ולעקוב אחר ההוראות שעל המסך. כמו כן, אפשר גם לגלוש לאתר של מיקרוסופט ולקבל מידע נוסף על דרכי השדרוג.

בחברה מצהירים כי המערכת החדשה למרות היותה חדשנית היא דומה ומזכירה את הגרסאות הקודמות של ווינדוס והיא תהיה נעימה למשתמשים שרגילים כבר לווינדוס 7 או 8.

בנוסף, התוכנות, הקבצים, המסמכים וההגדרות הנוכחיות שלכם אמורים להישאר גם לאחר העדכון - ואפילו סידור האייקונים על שולחן העבודה יישאר זהה. מומלץ לפני ההתקנה לבדוק עם אפליקציית "השג את Windows 10" המופיע בסרגל המשימות את ההתאמה של התוכנות במחשב למערכת החדש.

בכל מקרה מומלץ לבצע גיבוי לפני העדכון לקבצים ולדברים חשובים שכן תמיד יכולות לקרות תקלות בעת התקנה. גם לאחר ההתקנה במידה ולא מרוצים מהמערכת החדשה ניתן לבצע שיחזור עד 30 יום מהמערכת הפנימית של ווינדוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר