בפעם השנייה

לאחר 16 שנה: מנכ"ל טוויטר פורש מתפקידו

שש-עשרה שנים לאחר שהקים את הרשת שהפכה לאחת הפופולאריות בעולם, מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי הודיע הערב במייל לעובדי החברה ובציוץ על החלטתו להתפטר (טכנולוגיה)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

16 שנים לאחר שהקים את הרשת שהפכה לאחת הפופולאריות בעולם, ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר הודיע הערב (שני) על החלטתו להתפטר מניהול החברה.

זו אינה הפעם הראשונה בה דורסי עוזב את תפקיד המנכ"ל, דורסי שהקים את טוויטר בשנת 2006 יחד עם עוד שלושה שותפים הודח שנתיים לאחר מכן מתפקידו והמשיך לכהן כיו"ר הדריקטוריון, ב-2015 הוא חזר שוב לתפקיד המנכ"ל וכאמור, אחרי שבע שנים הוא פורש שוב והפעם כנראה באופן סופי.

דורסי ימשיך לכהן כחבר דריקטוריון לעוד תקופה קצרה על מנת להקל על העברת התפקידים, לאחר מכן יעזוב סופית את 'טוויטר' תוך שהוא ימשיך לכהן בתפקידו השני כמנכ”ל Square - חברת תשלומים דיגיטלית שהקים.

מי שיחליף אותו יהיה פאראג אגרוואל שהתחיל את עבודתו בחברה לפני כעשר שנים כמהנדס פרסום ובמהלך השנים התקדם לתפקידי ניהול בחברה.

במייל ארוך ששלח לעובדי החברה כתב: “לא פעם מדברים על כך שהחברה צריכה להיות מובלת על ידי המקימים שלה. בסופו של דבר אני חושב שזה מגביל מאוד ומהווה נקודת תורפה. עבדתי קשה כדי לוודא שהחברה תוכל להתנתק מהצוות המייסד שלה”.

בחתימת המייל הוסיף כ'נ.ב' כי הוא מתכוון לפרסם את המייל גם כציוץ בטוויטר כשהוא מציין כי משאלתו הגדולה היא שטוויטר תהפוך לחברה השקופה והגלויה ביותר בעולם.

חשבון הטוויטר של דורסי (צילום מסך טוויטר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר