אחרי כמעט שעתיים

לא רק אצלכם: אפליקציית 'וואטסאפ' קרסה ושבה לפעולה

החל מהשעה 10 בבוקר, אלפי משתמשים מרחבי העולם דיווחו על תקלה משמעותית באפליקציית המסרים המיידית - וואטסאפ | החברה הודתה בתקלה, והיא תוקנה רק אחרי קרוב לשעתיים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

תקלה רצינית באפליקציית המסרים המיידית - וואטסאפ, החל מהשעה 10:00 (שלישי) האפליקצייה הפסיקה לעבוד גם דרך הסמארטפון וגם דרך המחשב. דקות ספורות לפני השעה 12:00, האפליקציה שבה לפעול.

גולשים רבים ברחבי העולם כולל בישראל, דיווחו כי החל מהשעה 10 בבוקר, יש תקלה שלא מאפשרת לשלוח הודעות, ואין אפשרות לחיבור האפליקציה למחשב. לחלק מהמשתמשים, שהאפליקציה עובדת להם בצורה מקרטעת, תמונות לא עוברות וחלק מההודעות לא נשלחות, או נשלחות רק עם וי אחד.

בחברת 'מטא', המפעילה את וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, מודים בתקלה ומבהירים, כי הם פעולים לתקן את התקלה שלא מאפשרת לשלוח הודעות במהירות האפשרית. כאמור לאחר כשעתיים התקלה נפתרה והאפליקציה שבה לפעול

כזכור, לפני כשנה וחצי אירעה תקלה נרחבת שנמשכה כשש וחצי שעות ב'וואטסאפ' ובעוד אפליקציות נוספות של 'מטא', תקלה שתוקנה רק לאחר חצות לילה. חברת וואטסאפ התנצלה וכתבה: "אנו מתנצלים בפני כל מי שלא יכול היה להשתמש בוואטסאפ היום. הוואטסאפ יתחיל לחזור לפעול לאט ובזהירות. תודה על הסבלנות"; "התקלה", כתבה החברה, "גרמה לאפקט דומינו שהשפיע על התקשור של חוות השרתים שלנו - מה שגרם לתקלה של שעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר