הטרנד שיעיף אתכם

הצעירים החילונים מתלהבים מהטלפונים ה'כשרים'

צעירים חילונים רבים, ביניהם אושיות רשת מוכרים, בוחרים להשתמש ב'טלפונים טיפשים'. הם מעדיפים לצאת מהבית ולהתנתק, ואת התמונות הגרועות הם מכנים 'וינטג' (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

אחוזים רבים מהמגזר החרדי רוכשים מכשירי סלולר 'כשרים' שאינם מחוברים לרשת האינטרנט, אולם אחד החששות הגדולים שמפחידים את חנויות הסלולר ה'כשר', הוא שחברות הסלולר יפסיקו לייצר מכשירי טלפון שאינם תומכים בגלישה באינטרנט. ואכן, חברות רבות ובראשן 'נוקיה' החלו לצאת מהשוק כשאת מקומן תופסות יצרניות סיניות זולות המייצרות מכשירים ישנים בעיקר עבור הקהל המבוגר.

אולם טרנד חדש שמגיע דווקא מהקהל הצעיר, מלמד על חזרה אופנתית למכשירים הישנים. צעירים רבים מהדור המכונה 'דור ה-z' מחפשים לרכוש מכשיר ישן ורואים בו טלפון אופנתי, והם אף מעדיפים לצאת מהבית לבילויים בחברת המכשיר הישן. הם טוענים שהסמרטפון משעבד אותם 24 שעות ביממה, וכשהם יוצאים מהבית הם מעדיפים להישאר לא מחוברים - כדי להנות בחוץ ולא לברוח כל העת למכשיר הסלולר.

כך פרסמה ב'טוויטר' זמרת בשם 'קאמילה' (אושיית רשת עם 13 מיליון עוקבים) כי "אני מהפכת הפלאפון של הצוות. אולי אוכל לכתוב את שיר הנושא" תוך שהיא מציגה תמונות שלה משוחחת במכשיר סלולרי ישן מדגם 'סמסונג' שדומה להפליא למכשיר טלפון כשר. חברת 'סמסונג' הגיבה על הציוץ והשיבה בעקיצה: "את תכתבי את השיר, ואנחנו נשדרג לך את המכשיר".

זמרות נוספות כתבו כי אף הן נוהגות לצאת לבלות עם מכשיר ישן תוך שהם מעדיפות קצת לברוח מהרשתות החברתיות שמעיקות עליהן, ולשהות בצורה חופשית לצד חברותיהן. ואחרים אף טענו שהתמונות הישנות והמעט מטושטשות עם הפיקסלים הבודדים - הם דווקא תמונת ווינטג' מדהימה שיפה יותר מהתמונה המדויקת של המכשירים החכמים.

האם הציבור החרדי בסך הכל קלט את ה'טרנד' לפני כולם? ימים יגידו...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר