גוגל משיקה

חובבי צילום? בקרוב פיצ'ר חדש בפלאפון שיפתור לכם את הבעיה הכי מציקה

אם אתם חובבי צילום, אתם בוודאי מכירים את התופעה הכי מטרידה: צילמתם חבר על רקע הנוף, ומישהו 'נדחף' לתמונה • הפיצ'ר החדש של גוגל צפוי לפתור את הבעיה הזו (דיגיטל)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

יש רגעים שאי אפשר לשחזר, וכשאתם מצלמים תמונה נדירה לא תמיד תוכלו לשלוט בכל המרכיבים שלה. כך לפעמים תוכלו לקלוט רגע נדיר, לחייך לעצמכם באושר על שמצאתם את התמונה המושלמת, אולם כשאתם מתבוננים בתמונה שיצאה לכם אתם קולטים שדמות בלתי מוכרת חלפה במקרה בפריים וקלקל לכם את התמונה המושלמת.

אז אם אתם מקצוענים אתם כנראה יודעים להשתמש בפוטושופ, ולנסות לתקן את התמונה באמצעות שיחזור הרקע שמאחורי האיש המעצבן, ולפעמים תצליחו לייצר גוונים דומים שיאפשרו לכם לתקן את התמונה המושלמת.

אולם לא כולנו יודעים להשתמש בפוטושופ, וכולנו מעדיפים לפתור את הבעיה המטרידה הזו בצורה פשוטה יותר, והפיצ'ר החדש של google photos כנראה יממש את החלום שלכם, כשהוא פותר את הבעיה הזו בזמן קצר.

הכירו את 'Magic Eraser' - הכלי שכנראה הולך להיות שימושי במיוחד. התוכנה יודעת לאתר את הפרטים של התמונה, ואם תקישו על החפץ או הדמות אותה תירצו להסיר תוכלו לעשות זאת בכמה לחיצות פשוטות.

בנוסף, הפיצ'ר יאפשר לכם לסמן באמצעות מברשת או בעיגול את הפריט אותו ברצונכם להסיר והפריט יוסר בקלות. כמו כן תוכלו להשתמש ב- Magic Eraser שיסייע לכם להסוות את הפריט שלא מתאים לנוף, כשבאמצעות ה'מגיק' הצבעים ישתלבו בצורה טובה יותר בתמונה, והמיקוד יהיה על האובייקטים אותם תבחרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר