פרצתם לדפדפן כרום של גוגל? קבלו מיליון דולר

מפתחים יוכלו לזכות בסכומי ענק במידה ויצליחו למצוא פרצת אבטחה בדפדפן הפופולארי שלה "כרום". איך זה עובד? הסכומים יגדלו בהתאם להיקפו של הבאג. אם תגלו פריצה בקוד של הדפדפן, תוכלו לקבל 60 אלף דולר. באגים אחרים, שלא קשורים בהכרח ב"כרום", כמו למשל תוספים של פלאש הפועלים בדפדפן יקבל פרס קטן יותר בגובה 20 אלף דולר

כרום (יח"צ)

גוגל מציעה למפתחים עד מיליון דולר, במידה ויצליחו למצוא פרצת אבטחה בדפדפן הפופולארי שלה "כרום". המענק הגדול מוצע במסגרת ועידת האבטחה CanSecWest שתיערך בקנדה.

"כרום", בעיניה של גוגל, ככל הנראה חסין מפני בעיות אבטחה וכדי להוכיח זאת היא מציאה פרס חסר תקדים למי שיצליח להוכיח ההיפך. אשתקד היא הציעה במסגרת האתר 20,000 אלף דולר, השנה הפרס עלה משמעותית.

החברה הסבירה כי המטרה ללמוד ולתקן במידת הצורך. "כשאנחנו לומדים על החולשות שלנו, אנחנו יכולים להגן על המשתמשים בכרום בצורה הטובה ביותר".

איך זה עובד? הסכומים יגדלו בהתאם להיקפו של הבאג. אם תגלו פריצה בקוד של הדפדפן, תוכלו לקבל 60 אלף דולר. באגים אחרים, שלא קשורים בהכרח ב"כרום", כמו למשל תוספים של פלאש הפועלים בדפדפן יקבל פרס קטן יותר בגובה 20 אלף דולר.

הזוכים המאושרים יקבלו בנוסף לסכום הגבוה גם בכרומבוק – מחשב נייד עם מערכת ההפעלה של גוגל.

בשל התחרות הגדולה, הפרסים יוענקו בפורמט "כל הקודם זוכה" - הראשון שיעלה על באג יזכה בפרס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר