אז מה בתוכנית?

מפשקווילים ועד דיגיטל: הכל על וועידת "כוחות השוק"

וועידת הכלכלה החרדית "כוחות השוק" של כיכר השבת מתקרבת בצעדי ענק וזה בדיוק הזמן לדעת מה ידובר בוועידה ולמי היא מתאימה? • כל התשובות כאן לפניכם (כוחות השוק)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
וועידת הצרכנות החרדית הגדולה (צילום: באדיבות המצלם)

היום, יותר מתמיד, אנחנו יודעים שהציבור החרדי מהווה כח שוק חזק מאוד במשק הישראלי. וועידת כוחות השוק של כיכר השבת בשיתוף בני מורן באה לעסוק בצרכנות חרדית ולנתח לעומק את צרכיו הכלכליים של החברה החרדית.

הוועידה תתחלק לשלושה מושבים:

המושב הכלכלי ידבר על הצרכים, צרכנות וערכים בעולם החרדי, תחת הכותרת: מה מניע את כוחות השוק בכלכלה החרדית?

במושב ידונו הנוכחים על צרכים, צרכנות וערכים בעולם החרדי וינסו להבין מה מניע את כוחות השוק בכלכלה של המגזר החרדי.

המושב יהיה בהשתתפות נציגים בכירים של המשק וחברות מובילות במשק בתחומי הבנקאות, שירותים פיננסים, ביטוח נדל״ן, מזון, מלונאות , שיעסוק בכוחות המניעים את המגזר החרדי (צרכים מול ערכים), כיצד מותאם המוצר והשיווק לשיח נכון עם העולם החרדי ועל הפוטנציאל והחשיבות של פלח שוק זה.

מושב הפרסום יעסוק בעקרונות לפרסום בשוק החרדי.

תשמרו לי מקום בוועידה >>>

המושב בהובלת יגאל בראון מנכ"ל הבצפר ותלמה בירו מנכ"לית אגוד השיווק הישראלי והוא יהיה עם נציגים בכירים של משרדי הפרסום במגזר הכללי והחרדי, ויעסוק בשאלה איך מעבירים מסרים פרסומיים / שיווקיים בעולם החרדי בצורה אפקטיבית, מה מותר ומה אסור, ויזואל מול טקסט ומהו קופירייטינג "כשר".

מושב התקשורת יעסוק בעיקר בדרך של התקשורת החרדית מפשקווילים ועד דיגיטל.

זהו מושב שיעסוק בתקשורת הדינמית והמפותחת של המגזר החרדי, המתקיימת במקביל לעולם התקשורת "הכללי" ופועלת על פי כללים משלה. במושב ישתתפו אנשי תקשורת מובילים מכל עולמות התוכן והמדיות השונות, כולל נציגי ערוצי הטלוויזיה, הרדיו והעיתונות החרדית ועולם הדיגיטל.

בנוסף למושבים – יתקיימו במהלך הוועידה ההרצאות קצרות של השותפים וישודרו כתבות על הכלכלה בעולם החרדי.

הוועידה מיועדת למגזר העסקי על כל ענפיו לכל הגורמים הפעילים בכל תחומי הפעילות במשק - כולל פיננסים, בנקאות, נדל״ן, בריאות, מזון, תיירות ומלונאות, ולכל מי שיש לו עניין בפיתוח הכלכלה החרדית והקשר המסחרי עמה.

גם אני רוצה להשתתף בוועידה ההיסטורית >>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר