מהפכת תיירות הפנים של ישראל

"הגיע הזמן להוקיר את תרומת המגזר החרדי לתיירות הפנים"

הרב מוטק'ה בלוי: "כאשר התיירות הנכנסת נמצאת בשפל חסר תקדים, המגזר החרדי הוא מנוע צמיחה מרכזי של תיירות הפנים בישראל" • שר התיירות נפגש עם החרדים (תיירות)

יתוח התיירות החרדית בישראל הוא הדבר הכי נכון (צילום: פלאש 90 / באדיבות המצלם)

במפגש מנהלי "לתור" אצל שר התיירות יואל רזבוזוב הבינו הצדדים כי ברגע האמת תיירות המגזר החרדי בישראל היא אחד ממנועי הצמיחה החזקים במשק וצריך לתת לכך ביטוי בשטח.

"לצד משבר התיירות הנכנסת, חיזוק תיירות הפנים הוא הדבר הנצרך ביותר ואין ספק שחיזוק ופיתוח התיירות החרדית בישראל הוא הדבר הכי נכון". כך סוכמה הפגישה בלשכת שר התיירות, פגישה שהתקיימה לקראת ועידת לתור, תיירות חרדית בישראל.

צוות לתור עם שר התיירות (באדיבות המצלם)

המגזר החרדי, למעלה ממיליון איש ורובו נופש בישראל עם ובלי תקופת הקורונה.

במחקר עומק שערך פרו' יואל מנספלד עבור 'אוניברסיטת חיפה' עולה, כי לחרדי ממוצע יש מגוון פלטפורמות בהן הוא יוצא לנפוש עם המשפחה, העבודה, הקהילה, מסגרות הלימודים ותנועות הנוער.

ועידת 'לתור' תיירות חרדית בישראל תתקיים בתאריך 6.4.22 בבניני האומה ירושלים.

רבות דובר על הרגלי התיירות החרדית, אבל עד היום לא הייתה באמת פלטפורמה מקצועית ורחבת היקף של התיירות החרדית.

לתור היא יוזמה שנולדה מהשטח. מצד אחד ספקי התיירות שביקשו להגיע לקהל היעד הנכסף, מצד שני תיירים חרדים שרוצים לקדם את הערכים של המגזר בעולם תיירות הפנים של ישראל. 'לתור' הוא המקום שמייצר עבור כולם סדרת פעולות שמביאות צמיחה לכלל ענף התיירות החרדית בישראל.

לתור מרכז תחת קורת גג אחת את כל העוסקים בתחום התיירות החרדית: מורי דרך, מדריכי טיולים, מארגני מחנות קיץ, מפעילי קייטנות, סוכני נסיעות, מארגני שבתות ואירועים, רכזי פעילות תרבות בבתי הספר, מנהלי מרכזי קהילתים, מארגני קעמפים של הישיבות.

כולם יהיו שם (לתור)

הרב מוטק'ה בלוי מדגיש: "יש לנו צרכים ייחודיים בתחום התיירות. חשוב להתאים את השרות לכללים הנהוגים במגזר. מי שיצא מרווח מוועידת לתור הם כלל ספקי התיירות. אנחנו כח תיירותי אדיר, אך בעיקר בתחום התיירות המוסדית, לדוגמה בארגון 'תודעה' ובעוד מוסדות וארגונים המוציאים כל שנה מאות טיולים לעשרות אלפי ילדים".

לתור מביאה לראשונה את המפגש הבלתי אמצעי בין ספקי תיירות לבין מארגני התיירות החרדית. החברה מציעה זירות מקצועיות ברמה גבוהה המשלבות תוכן מותאם מגזר לצד תערוכה מקצועית וזירת Networking עם פתרונות בתחומים שונים כמו לינה, הסעדה, הפעלות אטרקציות ועוד.

בוועידה יועלו נושאים רבים: בטיחות, איכות הסביבה, מימוש הפוטנציאל של התיירות החרדית, הצורך בהנגשה של מגוון האתרים לצרכים ולקודים של המגזר, כלים פרקטיים ופתרונות לתיירות המוסדית במגזר.

ועידת "לתור" היא נקודת מפנה בכל מה שקשור לתיירות חרדית בישראל, שרותי תיירות ברמה גבוהה תוך שמירה על מחירים סבירים.

בועידת לתור הבטיחו את השתתפותם קבוצה יוקרתית של סוכנים, אשר מובילים יחד עם "לתור" את מהפכת התיירות במגזר.

לפרטים 1700-500-612 או לאתר 'לתור' >> לחץ כאן <<

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר