איזה טיפוס אתם?

החופש הגדול כבר כאן, וחבל שתחמיצו אותו

החופש הגדול מתקרב בצעדי ענק ואם אתם רוצים שהוא לא יחמוק לכם מבין האצבעות, זה בדיוק הזמן לתכנן את סגנון החופשה הרצוי • גם השנה - אנחנו נסייע לכם בתכנון (תיירות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עם ישראל נחלק ל-2 קבוצות:

יש את האנשים שכבר לפני חודש וחצי סגרו מלון או צימר, הם כבר יודעים מה הם רוצים לעשות בכל יום מימות החופשה, וברור להם בדיוק מהיכן הם הולכים לממן כל יום של נופש.

לעומתם - יש לא מעט אנשים שמתקשים להבין מדוע אנחנו מדברים על החופש שיתחיל רק בעוד 'המון זמן', וגם כשכבר תתחיל החופשה, הם לא ימהרו לתכנן תכניות ולחשוב על רעיונות עד שהמריבות של הילדים ייאלצו אותם לצאת מאזור הנוחות - כשאז, כנראה שיהיה מאוחר מדי.

לא קשה לשער שבסיום החופשה נשמע אותם מדברים על כך שהחופש עבר מהר מדי והם צריכים חופשה מהחופשה...

אז אם אתם טיפוסים מהסגנון הראשון כנראה שאתם לא חייבים אותנו. אולי רק בשביל לקבל טיפים ורעיונות נוספים שישדרגו את החופשה שלכם, אבל אם אתם מהטיפוסים הלא מאורגנים - אנחנו כאן לצדכם!

בתקופה הקרובה נקיים מעין 'סיעור מוחות' באמצעות סדרת כתבות שתציג את הקונפליקטים שילוו אתכם בתקופת החופשה. תקבלו רעיונות, מחשבות, תובנות, טיפים, מסלולים - ובעיקר, נסייע לכם להעביר את החופשה בצורה קצת יותר מאורגנת - והרבה פחות מייגעת ומתסכלת.

אתם מוכנים?!

אתם מוזמנם לשתף אותנו בתגובות - בטיפים שלכם לחופשה מוצלחת, בבעיות שבהן אתם נתקלים, ובקונפליקטים שהכי מציקים לכם. אנחנו נהיה אתכם!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר