בשורה משמחת

סאן דור, מקבוצת אל על, מחדשת את הטיסות לנאפולי, איטליה לקיץ 2023

מכירת הכרטיסים החלה, מחיר השקה לכרטיס החל מ-279 דולר • הקו לנאפולי מצטרף ליעדי הנופש שסאן דור מפעילה בקיץ 2023, ביניהם: פורטו, זאגרב, ליובליאנה, טבילסי, לרנקה, סלוניקי ושארם א'- שייח' וליעדים נוספים שיתווספו בהמשך (תיירות)

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור (צילום: משה נחמוביץ)

סאן דור מקבוצת אל על, מחדשת את הטיסות לנאפולי, איטליה לקיץ 2023. סאן דור תפעיל שלוש טיסות בוקר שבועיות, אשר יתווספו למגוון הטיסות השבועיות שאל על מפעילה לרומא, מילאנו וונציה. הטיסה הראשונה צפויה להמריא בכ"ט אדר, תשפ"ג, 22 במרץ 2023.

היום החלה מכירת הכרטיסים, מחיר השקה לכרטיס במחלקת תיירים, לא כולל כבודה והושבה (Lite), יעמוד על סך של 279 דולר לממריאים החל מה-22 במרץ ועד סוף אוקטובר. חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות מועדון בטיסה בהתאם למדיניות אל על.

הקו לנאפולי מצטרף ליעדי הנופש שסאן דור מפעילה בקיץ 2023, ביניהם: פורטו, זאגרב, ליובליאנה, טבילסי, לרנקה, סלוניקי ושארם א'- שייח' וליעדים נוספים שיתווספו בהמשך.

"אנחנו שמחים להציע טיסות ישירות לנאפולי, העיר השלישית בגודלה באיטליה ובירת חבל קמפניה", אומר גל גרשון, מנכ"ל סאן דור. "נאפולי היא עיר נופש שוקקת חיים המציעה נופים מרהיבים, ארמונות, שווקים ונופים מרשימים. הטיסות לנאפולי מצטרפות לקו הטיסות של אל על לרומא לוונציה ולמילאנו. לנוחיות לקוחותינו ניתן לשלב בין היעדים המוזכרים, לטוס לנאפולי ולחזור ממילאנו או מרומא ולהיפך ובכך ליהנות מטיול באיטליה על כל גווניה".

הטיסות נמכרות באתר אל על ובאמצעות סוכני הנסיעות

לעוד פרטים: קובי סלע, תקשורת כהלכה 03-9191494

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר