צי הלימוזינות החדש של משרד החוץ

משרד החוץ קיבל לידיו בזמן האחרון שבע לימוזינות מרצדס חדשות שישמשו להסעת נשיאים, ראשי ממשלה ואישים בכירים שיגיעו לביקור בישראל. העלות: 11 מיליון ש"ח (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
צי הלימוזינות החדש של משרד החוץ (צילום: יח"צ)

משרד החוץ קיבל לידיו בזמן האחרון שבע לימוזינות מרצדס חדשות שישמשו להסעת נשיאים, ראשי ממשלה, שרי חוץ ואישים בכירים שיגיעו לביקור בישראל.

הלימוזינות, מסוג מרצדס דגם 350-E היוקרתי, נבנו במיוחד בהתאם לדרישות משרד החוץ והובאו לארץ על ידי יבואנית מרצדס בישראל, "כלמוביל", שזכתה במכרז. וכמה זה עולה לנו? 10.5 מיליון שקל.

שש מתוך שבע הלימוזינות הינן מאורכות ויסיעו נהג ו-5 נוסעים, ואחת מיועדת לנהג ו-4 נוסעים. הלימוזינות נבנו במפעל "בינץ" בגרמניה ויחליפו את צי הלימוזינות המיושן מסוג "וולבו".

כזכור, צי הלימוזינות הישן גרם ללא מעט תקלות מביכות כאשר נשיאים, ראשי ממשלה ואישים בכירים שהגיעו לביקור רשמי בישראל, נתקעו לא אחת עם הרכבים המיושנים.

בין היתר, הלימוזינות נתקעו, דלתות נפלו באמצע נסיעה, המוזיקה הושמעה מתוך טייפ קסטות ישן, המזגן קרס.

כידוע, אנשי משרד החוץ, כמו כל אחד מאיתנו, מעדיפים להיפגש עם עמיתיהם כשהם מרוצים ונמרצים, לא עייפים, מזיעים וכועסים - דבר שקרה לא אחת בעקבות בתקיעות הרבות בנסיעה עם צי הלימוזינות המיושן.

הלימוזינות החדשות כוללות מושבי עור בגוון בהיר, מערכת מולטימדיה נפרדת לכל נוסע, מערכת ניווט לווייני, מצלמה קדמית לתחקור אירועים, מקרר מובנה ועוד. "סוף-סוף למדינת ישראל יש מערך היסעים בשיירה לתפארת. בפעם הראשונה זה הומוגני, יפה ומכובד. אני רוצה לשבח את הליווי של משרד האוצר ומנהל הרכש הממשלתי שהבין את הצורך הדחוף בלימוזינות חדשות שהן הפנים של מדינת ישראל", אמר אלברט בראל, מנהל מחלקת התחבורה של משרד החוץ, שליווה את הפרויקט יחד עם סגנו אודי יונה ומורנו ברקי, הפרויקטור מטעם מנהל הרכש הממשלתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר