בתיאום עם 'וויז'

בעקבות ריבוי מקרי פריצות המחסומים בנתב"ג: לא יתאפשר המעבר בנתב"ג לצורך קיצור הדרך

בתיאום עם היישומון הפופולרי: רשות שדות התעופה הציבה שילוט חדש בכניסה לנתב"ג, האוסר כניסה למתחם שדה התעופה לצורך קיצור הדרך לכביש 40 (תחבורה)

איצלה כץ | כיכר השבת |
המעבר אסור / אילוסטרציה (צילום: אוליביה פיטוסי/ פלאש 90)

פרצה קוראת לגנב: לאור ריבוי התקריות לאחרונה בנתב"ג, בהם גנבי רכב הנמלטים מהמשטרה פרצו לנתב"ג מכביש 1 ע"מ לקצר את הדרך לכביש 40 הנמצא ממזרח לנמל התעופה, הוחלט ברש"ת (רשות שדות התעופה) לאסור את הכניסה לנמל התעופה לצורך קיצור הדרך מכביש 1 לכביש .

שלט חדש הוצב בכניסה לשדה התעופה, ובו נכתבה ההוראה החדשה: "המעבר דרך נמל התעופה מכביש מספר 1 (השער המערבי) אל כביש מספר 40 (השער המזרחי) אסור". בנוסף לשילוט שהציבה רש"ת, המהלך תואם גם עם מפעילי היישומון הפופולארי 'וויז', שם יפסיקו להפנות נהגים מכביש 1 לכביש 40 דרך נמל התעופה.

כזכור, לפני מספר שבועות, רכב גנוב שניסה להמלט מהמשטרה, פרץ את המחסומים המוצבים בכניסה לנמל התעופה בן גוריון וכמעט שפגע בעובדי הביטחון של שדה התעופה. "ארוע שיכל להסתיים כארוע דריסה" אומרים ברש"ת. אירועים מן הסוג הזה התרחשו בשנה האחרונה מספר פעמים בנתב"ג.

אולם, יש מי בציבור הנהגים שלא מסכימים עם ההחלטה "השערורייתית" כדבריהם. "את הגנב, לא מרתיע שלט בכל גודל שתשים לו. הוא גנב! אז שלט? זה מה שיעצור אותו?" תמה נהג בשיחה עם 'כיכר השבת'. "בתקופה האחרונה מתבצעים עבודות מידי לילה בכביש 1, המעבר היה חוסך לי 20 דקות לפעמים, עכשיו אני תקוע בפקק כדי שגנב מהשטחים לא יפרוץ להם מחסום כי הוא יראה שיש שלט. אז הוא יעצור... זאת פשוט בדיחה" זועם נהג נוסף.

השילוט החדש (צילום: רשות שדות התעופה - רש"ת)
(צילום: רשות שדות התעופה - רש"ת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר