לא מצחיק | צפו

סכנת נפשות בכביש מהיר: נערים נתלו על אוטובוס נוסע

תיעוד מחריד ומסוכן: בחורים תועדו נתלים על מאחורי אוטובוס בצורה מסוכנת ביותר • תושב מודיעין עילית: "לכאורה הם עשו זאת בגלל שהאוטובוס לא עצר בתחנה" • צפו בתיעוד (אקטואלי)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
הבחורים נתלים על האוטובוס בצורה מסוכנת (צילום: 27 א')

בתיעוד מחריד שרץ היום (שני) בקבוצות הוואטספ ושאר הרשתות החברתיות, נראים בחורים נתלים על אוטובוס מאחורה בצורה מסכנת חיים, כשהאוטובוס נוסע בכביש מהיר.

התיעוד הינו ככל הנראה מצומת רמות באוטובוס שנסע לכיוון מודיעין עילית.

תושב מודיעין עילית אומר ל'כיכר השבת', כי הסיפור הינו מורכב הרבה יותר: "האוטובוסים כבר אינם עוצרים בצומת רמות בגלל העומסים ולכן הבחורים פשוט נתפסו עליו מאחורה. כמובן שמדובר בסכנת חיים", מדגיש התושב, "אך העומסים כל כך גדולים שהם עשו זאת. אומנם בשיקול דעת מוטעה, אך זה מה שהוביל אותם למעשה הזה. אני מדגיש שאני משער שזה מה שקרה. ייתכן שהם עשו זאת על מנת לעלות בתחנה הבאה".

גורם בחברת קווים מסר ל'כיכר השבת' כי אומנם אין תגובה רשמית של החברה לאירוע, אך מצופה כי הבחורים הללו יענשו למען יראו ויראו את הסכנה שבדבר ואף אחד לא יחזור על תעלול מסוכן שכזה.

ממשטרת ישראל נמסר לכיכר השבת: "משטרת ישראל רואה בחומרה התנהגות כזו שגורמת לסיכון חיים ממשי".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר