תוכן גולשים: ההיבט הדמוגרפי בהסתה האנטי חרדית

החברה הישראלית מתעלמת מהילודה הערבית המואצת המאיימת על הרוב היהודי בארץ ישראל. החרדים, מהווים בעיה דחופה יותר

משה מור | כיכר השבת |
(פלאש 90)

אם עד לפני מספר שנים הנושא הדמוגרפי הודחק אל מתחת לפני השטח ולא הרבו לעסוק בו בעיקר משיקולים של פוליטיקלי קורקט, זאת על אף מאמציו של הרב כהנא ז"ל שדומה שהיה מהיחידים שניסה בכח לדחוף נושא זה בעיקר בהקשר הערבי-מוסלמי לראש סדר היום הציבורי, הרי שלאחרונה נושא זה מועלה יותר ויותר דווקא על ידי אלו המזוהים עם הצד השמאלי של המפה הפוליטית ובהקשר מאוד לא מפתיע – החרדים. במסגרת המתקפות הבלתי פוסקות על החברה החרדית להן אנו עדים לאחרונה כמעט מכל זווית שניתן להעלות על הדעת, קשה להניח שישנם עוד כאלו המאמינים שגוף הטיעונים הוא הטורד את מנוחתם של אלו המציגים עצמם כחרדים לגורלה של מדינת ישראל. עושה רושם שהתרת הרסן בכל הנוגע להסתה אנטי חרדית , גם בשל זחיחות דעת מופרזת שהביאה להתנהגות לא הכי שקולה של קבוצות מספר בחברה החרדית, העירה שדים אנטי חרדיים שהיו רדומים באין מעש זה כמה שנים ואלו מצידם החלו להתפרע באין מעצור תוך שימוש בכל בדל של השמצה בכדי לעשות דמוניזציה לחברה החרדית, ובכלל זה החלו להלך אימים על הצבור בישראל תוך שימוש בטענת ה"פן ירבה".

אי אפשר איתם ואפשר בלעדיהם

ואכן בהתאם לתפיסה המודרנית ילדים רבים אינם נכס, כפי שנתפסו בעבר, אלא נטל. ילדים מהווים מעמסה כבדה המחייבת ויתור במישורים רבים. הורים אינם יכולים להתמסר לחלוטין למקום עבודתם, עובדה המערימה מכשולים על התפתחותם המקצועית ומותירה אותם הרחק מאחור. כמו כן הורים שכאלה נאלצים לוותר על נוחותם האישית ולהקדים את טובתם ונוחותם של ילדיהם על פני נוחותם וטובתם שלהם. מעניין להתוודע לדבריו המפורסמים יחסית של פרופ' פרנסיס קריק מתוך מאמר שכותרתו "ההשלכות הסוציולוגיות של הביולוגיה המודרנית" שפורסמו בכתב העת המדעי המפורסם Nature עוד בשנות ה 60 , בו הוא מתריע על השלכות ריבוי המין האנושי בהתחשב במשאביו המוגבלים של כדור הארץ:

"כיום מונה המין האנושי 6.000.000.000 בני אדם.

בעוד 30 שנה ימנה המין האנושי 13.000.000.000 בני אדם.

בעוד 100 שנה ימנה המין האנושי 28.000.000.000 בני אדם.

לא נוכל להמשיך ולראות את חיי האדם כקדושים. לא נוכל להרשות את הרעיון שלכל אדם נשמה וזכות קיום. תינוק הנולד יחשב חי רק לאחר 48 שעות מרגע לידתו. בינתיים יבדקו האם הוא חבר רצוי בחברה האנושית. רצוי להגדיר אדם מעל גיל 80 כמת מבחינה משפטית עם כל המשמעויות הכרוכות בכך. כדי שהחברה תקבל זאת יש להפסיק את לימוד המוסר הדתי לילדים וללמדם את השקפת הביולוגיה המודרנית על מקומו של האדם ביקום."

חלוקת משאבים בין כמה שפחות בני אדם

טענתו הנראית כטענה שמקורה בבית היוצר של המפלגה הנאציונל סוציאליסטית, לא זעזעה את אמות הסיפים והתקבלה באדישות ובשוויון נפש, עובדה המעידה על היות הפתרון המוצע מסקנה מתבקשת מתמונת העולם הרואה בחיים על פני כדור הארץ תאונה מקרית חסרת כל משמעות והזדמנות חד פעמית למיקסום הנאות מחד ומיזעור קשיים מכל מין וסוג שהוא מאידך. אותה פילוסופיה המביאה לצמצום הילודה והסתפקות בילד או שני ילדים למשפחה בשל הצורך האגואיסטי לחלק את המשאבים אותם מציע כדור הארץ בין מספר קטן ככל הניתן של בני אדם, היא זו המביאה להעלאת פתרון ברברי ומפלצתי מהסוג האמור.

חוסר יכולת לספק רמה סבירה של נוחות כלכלית כמקובל בעולם המערבי מהווה הצדקה מספקת כדי לתת גושפנקא חוקית של החברה המערבית הלכאורה מתקדמת לרציחת תינוקות במעי אימן, צעד המכונה בשם העדין והלא מרגש - "הפלה". אותו שיקול גם יהווה ככל הנראה הצדקה לרציחת זקנים חולים ומפגרים על מנת שלא תורע חלילה רמת החיים של תושבי העולם המערבי. יותר ויותר מועלית התמיהה מדוע על החברה לספק דיאליזה ואמצעי החיאה העולים הון עתק למשלמי המיסים לטובת גוססים שאין ביכולתם אפילו למלמל תודה, וזאת במקום להפנות משאבים אלו למטרות פרודוקטיביות יותר שישתלמו לאותו צבור יצרני התורם להתקדמות החברה.

המסתפקים בילד או שניים למשפחה ותופסים עצמם "נאורים" , "מפותחים" ועוד שלל מחמאות שחוקות ולעוסות ממין זה, אינם מבינים כי למעשה הם נפלו קרבן לתפיסת עולם ברברית הרואה באדם מכונת הנאות שבאם אין ביכולתו לספק לעצמו את ההנאות המקובלות, אין טעם לחייו וחסד יעשה עמו מי שיחליט לגאול אותו מיסוריו ולשים קץ לחייו (ראו ערך המתת "חסד"). הנה לנו פרדוקס נוסף המאפיין את העולם המערבי – מחד השקעה עצומה ברפואה וטכנולוגיה המביאה להפחתה משמעותית בתמותת בני האדם, אולם מאידך מתן הכשר לרציחת מיליוני תינוקות במעי אימן ובהתאם להלך הרוח הרווח היום, גם מתן הכשר לרציחת מיליוני זקנים חולים ומפגרים המאיימים על רווחתם של בני האדם בעתיד הלא כל כך רחוק.

אגואיזם גם במחיר התאבדות קולקטיבית

החברה הישראלית מתעלמת מהילודה הערבית המואצת המאיימת על הרוב היהודי במדינת ישראל – החרדים מבחינת אלו השולטים בדעת הקהל מהווים בעיה דחופה יותר, החברה הישראלית אינה מעודדת ילודה יהודית ואינה חדלה מלטכס עצה כיצד להערים קשיים שונים ומשונים על משפחות ברוכות ילדים. כמו כן תופעת החילוניות המהווה איום ממשי על העם היהודי, שהרי אין החילוני בוחל בנישואין עם נוכרים ונאמנותו לעם היהודי הולכת ודועכת מסיבות שונות, עולה בהחלט בקנה אחד עם תופעת האגואיזם ההולכת ומקבלת מימדים קיצוניים בחברה המערבית של ימינו, תוך דחיקת עד העלמת שיקולים הנוגעים לטובתו של הכלל.

ערך החיים ביהדות הנו ערך עליון ואינו מסתכם בסיסמאות סרק. אין זה המקום לעמוד על התהום הפעורה בין תפיסת היהדות את החיים לתפיסתם של החילונים את החיים הרואים אותם כתאונה מקרית של הטבע ואת האדם כשימפנזה מפותחת. היהדות עודדה ילודה גם בתנאים של גלות איומה וחשוכה כאשר ספק גדול היה אם הוולד ישרוד לאורך זמן. יהודים ילדו ילדים לעולם של פוגרומים ושפך דם יהודי בלתי פוסק כיוון שהיהודי מעולם לא ראה את העולם כספינת טיולים משעשעת אלא כפרוזדור לעולם נצחי בו הקשיים הנם חלק בלתי נפרד ממנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר