תוכן גולשים: הרב אמנון יצחק - ה"פנחס" של דורנו

אחרי שראו את כוחו של הרב אמנון יצחק במערכה נגד הזמרים ואת הצלחתו בהשפעת דברי המחאה באוזני הציבור, אז הצטרפו אליו עוד ועוד רבנים

yechiel vitz | כיכר השבת |

בשבועות האחרונים החלה הסערה נגד ובעד זמרים מסוימים.

וזה התפשט אצל הרבה קהילות ומפלגות עד כדי כך שאפילו "חילונים - דתיים" החלו לסנן מספר זמרים באירועים ובחתונות ובקלטות ודיסקים שבביתם, (דבר שהורגל עד היום להתבצע רק אצל החרדים מהשכבה ה´נטורי קרתא´ שבירושלים),

ברם זכור אותו האיש לטוב והרב אמנון יצחק שמו, שיצא ויוצא בראש ובראשונה לקראת המערכה הזאת, וכולל בדבריו את כל הקהילות והעדויות ולא שם סימנתים לאף אחד, (ואפילו על זמרים תימניים מבני ארץ המוצא שלו).

ובתחילת תחילתו של המערכה הוא היה יחיד בדעותיו (עד שהרב רצאבי קרא לו ה"פינחס" שבדורנו שיוצא יחיד בקנאותו) - וזה משום שהרבה רבנים לא רצו להוכיח ולעורר את הדור על זה (עד לפני חודש כמובן) כיוון ש"הדור שלנו זקוק להרבה טיפולים קודמים לזה" או "לא ישמעו לנו" ואכן באמת זה היה כך.

אבל אחרי שראו את כוחו של הרב אמנון יצחק במערכה נגד הזמרים ואת הצלחתו בהשפעת דברי המחאה באוזני הציבור שאכן הם מתקבלות, אז הצטרפו אליו עוד ועוד רבנים כדי לתמוך בו ולעודדו וכ"ו ביניהם ובעיקרם ה"ה הרב מוצפי והרב רצאבי.

ואצל הרב אמנון יצחק שליט"א הגיע העניין הזה שלאחרונה כל ההרצאות שמתקיימות כמעט מדי יום, העניין המדובר שם ביותר זה בעניין הקלקול של הזמרים וזה ההרס של הדור.

וזה המשיך וממשיך שלקראת סוף ההרצאה שוברים הציבור דיסקים ונגני mp3 ומערכות סטריאו שיש בהם רדיו וכ"ו אחד אחרי השני... עד שביום ראשון פרשת כי תבוא בהרצאה ברכסים התחיל הרב לקיים עם אנשים שיחות - אונליין דרך הפלאפון שלו ומשמיע את זה כמובן במיקרופון לציבור.

(את מספר הפלאפון לשיחה אונליין עם הרב משמיע הרב בשידור ישיר לכלל הצופים באינטרנט) והיה מספר לא קטן של שיחות שבהם הרב מברך את הבנאדם שבצד השני ושומעים את ה"טריקק" שההוא שבצד השני שובר דיסק......וכ"ו..

והעניין הזה זה עדיין רק בתחילת המערכה של הרב אמנון יצחק...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר