תוכן גולשים: מעשה חזירי

"גדולי המקובלים הטריחו עצמם ובראשם הרב דוד בצרי והטילו קללה על הבונים בנפשם בגופם ובממונם! אולי כולם לא יודעים ורק רשות העתיקות יודעת? אין לנו שום אינטרס להטריח את גדולי ישראל ממקומם בשביל קברי חזירים!" - הגולש אוריע נסער מטענות "רשות העתיקות", וקורא: להמשיך במחאה

יצחק עמאר | כיכר השבת |
(פלאש 90)

בתחילת השבוע התבשר הציבור החרדי בקווי נעייס ובאתרי איטרנט שונים על מסמך הגורם לטענתם ´´לרעידת אדמה´´ חרדית, והוא? ´´במקום קברי יהודים נמצאו ביפו קברי חזירים´´, שאלנו: מי קבע שמדובר בקברי חזירים? השיבו לנו: פרופסור מאוניברסיטה חשובה קבע שלפי הבדיקות הממצאים מראים שמדובר בעצמות חזירים!

את האמת: צחקנו ובכינו.

בדקה הראשונה צחקנו על פשר הבדיחה הלא כ´´כ מוצלחת של אנשי ´´רשות העתיקות´´ אבל מיד לאחר מכן פרצנו בבכי עז שלא יכלנו לעצור אותו, האיך יכול להיות שבמדינת היהודים לקברי אבות קוראים קברי חזירים? האיך? אתם יודעים מה, אם זו הייתה הפעם הראשונה שרשות העתיקות היו טוענים שזה קברי חזירים אולי היינו מאמינים ואוכלים זאת, אבל תשמעו... ההיסטוריה מוכיחה שרשות העתיקות מעולם לא הודתה בקברים יהודים, מעולם!

בשנה האחרונה זה הגיע למצב בלתי נשלט שבעה מקומות שלטענת רשות העתיקות זה לא קברי יהודים: ציפורי, מירון, אשקלון, יפו, נצרת, תלפיות, רמלה, {קבר דוד, אז} בושה וחרפה!

היכן עשרות אלפי יהודים שחיו בארץ ישראל ולפני 3.000 שנה, היכן הם קבורים? באפריקה? בצפון איטליה? אולי במזרח הרחוק?

מורי ורבותי!

לא העת לחשות! לא העת לידום! לא העת לשבת בחיבוק ידיים! הגמרא אומרת ´´מבטלין תורה על כבוד המת´´ שואל הגר´´ח מבריסק זצ´´ל, אם לכבוד המת ממבטלין תורה, לא אחת כמה וכמה שעל ביזוי כבוד המת מבטלין תורה?

אני רוצה לגלות לכם נתון ולסבר את אוזניכם:

לאחר עיון רב במסמכים בעיריית ת´´א - יפו הופיע בית הקברות ביפו כבית קברות יהודי לכל דבר ועניין! עד לפני 25´ שנה זה הוכרז כבית קברות יהודי! עבור בצע כסף שהכתוב אומר ´´אוהב כסף לא ישבע כסף´´ עבור נזיד עדשים, פוליטיקאים ואנשי מפתח בעיריית ת´´א מכרו את מקום זה ´´לאינשי דלא מעלי´´ לאנשים שדת ותורה רחוקה מהם, לצורך בניית בית מלון הם מוחקים ונלחמים בזהותם היהודית, וחץ מזה...ללא קשר לדת, זה גניבה וגזילה לאור היום!!! אדם רכש חלקת אדמה לאחר חייו, באים אנשים זורקים עצמותיו לתהום, היכן הבושה? הרי הם שודדים! גנבים! גזלנים! גוזלים אדמות שלא שייכים להם!

הנסיון הוכיח שהטענות שלהם הם שקריות וכוזבות! בהר הזיתים נמצאו לפני 5´ 6´ שנים עצמות של כלבים וחזירים אתם יודעים??? נו? מה? הנקברים בהר הזיתים הם פגאנים? הם חזירים חלילה וחס? נו אז מה? היה כלב שנפל שם ומת! היה שם חזיר שנפל ומת, לכן... אומרים שזה בית החיים של חזירים? בלי הוכחות חותכות??? לנו לאתרא קדישא יש הוכחות צורת הקבורה היא יהודית! ´´מערות קבורה´´ אין למוסלמים אין לנוצרים יש רק ליהודים!

ואגב, א´´כ מה הבעיה? אתם סוברים שזה קברי עכו´´ם? למה אתם לא נותנים למשגיח מטעם אתרא קדישא להיכנס למקום ולבדוק, אם יוצא שאתם צודקים...בשמחה רבה נוריד בפניכם את הכובע, הרי אין לנו אינטרס שאברכים ובני תורה יבואו למחות על חשבון הלימוד וישלחו לבתי חולים מאלימות! לא! אין לנו אינטרס בזה.

אין לנו שום אינטרס להטריח את גדולי ישראל ממקומם בשביל קברי חזירים!

חברי הביד´´צ ובראשם מרן הגאב´´ד והראב´´ד באו למקום והזילו דמעות כמים על הפשע!

מרן הגאון הר´´ח קנייבסקי ומרן הגרמ´´י ליפקוביץ´ באו למקום החפירות ודיברו על חשיבות כבוד המת ועל עונש מבזי הנפטרים.

גדולי המקובלים הטריחו עצמם ובראשם הרב דוד בצרי והטילו קללה על הבונים בנפשם בגופם ובממונם! אולי כולם לא יודעים ורק!!! רשות העתיקות יודעת?

אוי... כואב, כואב כמה הציבור תם! כואב כמה הציבור הכללי לא מבין את חומרת העניין.

לסיום: אתה מרגיש שאתה צדיק? א´´כ תמחה! הגמ´ בעבודה זרה דף ד´ אומרת: צדיקים שלא מיחו...אינם צדיקים!

שנשמע ונתבשר בשורות טובות אמן!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר