תוכן גולשים: אסר את הפאה והתיר את הנכרית

אני יודעת ובטוחה שאלמלא ידם של הנוגעים בדבר (קרי המשמשים והעסקנים המסתובבים סחור וסחור סביב הרבנים) שנהנים ומרוצים להצית אש מזמן היתה מתקיימת פגישה בין הרבנים שידונו בסוגיה יתפלפלו ויגיעו להבנה ולהחלטה. כלום לא שמענו על מחלוקות בגמרא? שמענו רק תתנו לרבנים לריב לבד ואל תסחפו את הציבור

מלכי | כיכר השבת |
אילוסטרציה: פלאש 90

זה כואב לי למרות שאיני ספרדיה. נכון ישנה מחלוקת אבל מי התיר ללבות אש? אני מאד מבינה ומעריכה את ההתנגדות ההמונית לגיורי צה´´ל אך מכאן ועד הדרך להשמיץ ולבזות בכל דרך אפשרית הדרך רחוקה.

איזה מן משפט זה? התיר את הנכרית. כן התיר נכרית שעלולה להיות טובה יותר מכם עסקנים חרדים צבועים שמלבים אש בכל אופן וצורה. תתמקדו בעצמכם! האם הציבור שלנו מושלם? איסור לשוה´´ר לא פחות חמור.

אני יודעת ובטוחה שאלמלא ידם של הנוגעים בדבר (קרי המשמשים והעסקנים המסתובבים סחור וסחור סביב הרבנים) שנהנים ומרוצים להצית אש מזמן היתה מתקיימת פגישה בין הרבנים שידונו בסוגיה יתפלפלו ויגיעו להבנה ולהחלטה.

כלום לא שמענו על מחלוקות בגמרא? שמענו רק תתנו לרבנים לריב לבד ואל תסחפו את הציבור במריבות של צדיקים. ממני חובשת פאה שחושבת שיש זכות דיבור לפוסק שבדק והחליט כי מותר להתיר את הנוכרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר