תוכן גולשים: מכתב לראשי ישיבות מסכנים ונחיתים

בעקבות פרשת ראש הישיבה וחדר הייחוד, הגולש אוריאל מנחם קויפמאן במאמר נוקב: "את העול הגדול והכבד נושא מרן על כתפיו את ההפקרות האשכנזית - ליטאית נעיף מעל צווארינו! אנחנו גאים שאנו מזרעם של קדושי עליון שוכני עפר: הרי"ף והרמב"ם, השו"ע והרשב"א! אין לאותם ישיבות את הזכות שמרן שליט"א ינהל להם את הישיבה"

יצחק עמאר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

השקר הגדול בשנים האחרונות חודר אט אט גם במחוזותינו, עיוות המציאות מחמירה משנה לשנה, סילוף האמת בורחת מתחת לאפינו מפרשה לפרשה.

איך כתוב בגמרא? "באחרית הימים האמת תהיה נעדרת". אינני ראוי להביע דעתי על {גדולי ישראל} רבנים ליטאים שנתפסים בעיני הציבור לגדולי דור על כל התנהלותם החסרת רגש ערכי ואנושי וק´´ו מוסרי, בפרשה שלא הוסיפה ליהדות הנאמנה כבוד {פרשת הגיור}.

אט אט יוצאים כל מיני ראשי ישיבות שלא שנו ולא למדו, שלא יודעים הלכה מהיא, שלא יודעים מימינם ומשמאלם צורת לימוד הלכה, ופשוט... בגסותם הגדולה יוצאים בריש גלי נגד דעתו של מרן מאור ישראל שליט"א, ולו זו בלבד, הם מביישים ומבזים את התלמידים שלהם בשעת חתונתם שסך הכל מה הם רוצים? לשמר על מנהגם ומנהג אבותם הקדושים אשר באו מתימן וממרוקו, מפרס ומטוניס, מעירק וממצרים.

אוי לאותה בושה אוי לאותה כלימה! הסיפור כל כך מבייש עד כמה ראשי ישיבות {מעין אלו} ששמם הולך לפניהם מתנהגים בצורה כל כך בזויה, בצורה כל כך לא מכובדת, וזו...להראות כמה אנחנו לא ספרדים! להראות כמה אנחנו אשכנזים יותר מהאשכנזים!

הם גאים בזה שהרב עובדיה לא נכנס לתוך הישיבה שלהם! הישיבה "לכאורה" מתנהלת בצורה הישיבתית ´שלהם´!

ברצוני לומר לאותם ראשי ישיבות מסכנים ונחיתים, אשר בצע כסף וכבוד הוא המדבר אצלם: ´תלו קורה מבין עיניכם´´ לא יעזור לכם דבר!

דמו של מרן זה דמינו, כבודו של מרן הוא כבודה של תורה! את הדור והעול הגדול והכבד נושא מרן על כתפיו את ההפקרות האשכנזית - ליטאית נעיף מעל צווארינו!

אנחנו גאים שאנו מזרעם של קדושי עליון שוכני עפר: הרי"ף והרמב"ם, השו"ע והרשב"א! אין לאותם ישיבות את הזכות שמרן שליט"א ינהל להם את הישיבה, מרן לא צריך אותם ולא אלף כמותם.

למרן הקדוש יש מאות אלפים תומכים ותלמידים אשר שומעים לכל מוצא פיו הקדוש, יש למרן מאות אלפי ילדים אשר רואים בו הכתובת לתורה עם דר ארץ, ודרך ארץ עם תורה! מרן הנחיל לנו מהיא שיטת ההלכה! ומהיא הדרך התלמודית! מרן לימד אותנו מזה ענווה, מזה שקידה בתורה! מרן השריש בנו את הקירוב אחים טועים לאבינו שבשמים!

מרן לא לימד אותנו לזרוק על ראשי ישיבה גביעי לבן! מרן לא לימד אותנו להמאיס את הדת היקרה והיפה על האחים הטועים! נלחם אנו בכל האמצעים באופנים כואבים ביותר נגד כל ראש ישיבה מסית! נגד כל דיין מתלמד! ונגד כל ראש כולל עויין! מלחמת קודש תתנהל נגד אותם אינשי דלא מעלי, שחוץ משררה ושם ישיבתם, יזרקו אותנו...כן אותנו...בני התורה והאברכים למחלוקות ודיונים בזויים שאין כאן המקום לפרטם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר