השואה: עונש על נטישת התורה והמצוות - תוכן גולשים

"היהדות באירופה הוכתה מכה איומה בגלל הנטישה ההמונית את היהדות, בדיוק כפי שמבטיחה התורה אינספור פעמים. אותם מתבוללים טוענים שאם כך, אם השואה האיומה יכולה הייתה להתרחש, דווקא ממנה הוכחה שאין אלוקים. הם מסרבים להבין שלו יהדות אירופה לא הייתה נענשת באופן שהתורה מזהירה פעמים רבות – כי אז היהדות הייתה בבעיה!

משה מור | כיכר השבת |

השואה – מה עלינו ללמוד ממנה?

66 שנה לאחר השואה ולא הרבה השתנה, הלקח המרכזי של השואה עדיין מסרב להילמד, גם לא על ידי רבים מהקרבנות המרכזיים שלה

יהדות גרמניה הייתה הראשונה לבשר על המהפך הטוטלי ביחס לאמונה היהודית. היא הייתה הראשונה להרים את נס המרד כנגד בורא העולם ושומרי תורתו. יהודים התנצרו בהמוניהם ונשואי תערובת היו לתופעה נפוצה בקרב יהדות זו. האוניברסיטאות, בניגוד לעבר, פתחו לרווחה את שעריהן בפני היהודים והם הסתערו על עולם האקדמיה הגרמני. התוצאות לא אחרו לבוא.

מחד השתלטות כמעט מוחלטת של יהדות זו על מוקדי הכח בגרמניה - עולם המשפט, הבנקאות המסחר והעיתונאות הפכו לתחומים יהודיים מובהקים כאשר היהודים מצדם עשו מאמצים כבירים כדי להתערות בחברה הגרמנית הנוצרית תוך השלת כל סממן יהודי. מאידך נפתחה מתקפה חסרת תקדים בעצמתה על התורה והיהדות על ידי אותם יהודים מתבוללים שראו עצמם כלוחמיו של העולם החדש.

אי אפשר שלא להזכיר כי יהודי גרמניה היו מהראשונים שנשלחו בהמוניהם להשמדה. גרמניה, שיהודיה זכו לשוויון זכויות טוטלי ונאמנותם והערצתם לתרבות הגרמנית כלל לא הייתה מוטלת בספק, היא זו שבקרבה צמחה חיית הפרא הנאצית. מברלין יצאה הקריאה שהכתה הדים בכל רחבי אירופה: "היה אדם בצאתך ויהודי באהלך" ומאותה ברלין עצמה יצאו חוקי הגזע הנאציים שקראו להשמדה חסרת אבחנה של כל מי שיש בו ולו טיפת דם יהודי – "הטוב שביהודים הרוג".

עגל הזהב התגלה כמכונת השמדה

כמות ההתאבדויות היחסית בקרב יהודי גרמניה הייתה גבוהה ביותר ביחס לכמות ההתאבדויות בקרב כלל יהודי אירופה וזאת כנראה בשל התנפצותה האכזרית של הפנטזיה המטופשת אודות העולם ההומניסטי המערבי הנאור, שנציגתה הבולטת הייתה גרמניה. לו השואה הייתה מתרחשת ע"י קניבלים מאפריקה, כי אז החרשנו. אבל כשהאחראים לבית המטבחיים הגדול בהיסטוריה הם בני עם שהעלו על נס את המדע, האמנות, המוסיקה והפילוסופיה והביאום לשיאים שלא נודעו - אי אפשר להחריש!

יהודים נשאו עיניהם בהערצה עיוורת לעגל הזהב הזה ורצו ריצת אמוק מטורפת אחר התרבות המערבית החילונית. אמונת ההבל האווילית הזאת באדם החילוני-מודרני ובהבטחותיו, התנפצה בקול רעש גדול וגבתה מחיר כבד של ששה מליון מאחינו.

גם במזרח אירופה, הרעיונות הסוציאליסטים עשו שמות בעם היהודי כאשר מחזות של צעירים יהודים האוכלים טרפות בשעריהם של בתי כנסיות ביום הכיפורים בהתרסה לעגנית כלפי העולם ה"ישן" וה"מאובן" הפכו לחלק מן הנוף של העיירה היהודית. הבגידה ההמונית בקב"ה ובתורתו הפכה לשיטפון. המשומדים עשו את עברותיהם בפרהסיה תוך לגלוג מופגן וצעקני על אי התגובה מלמעלה.

וכאשר התגובה הגיעה, כשהיהדות האירופאית הוכתה מכה איומה בגלל הנטישה ההמונית את היהדות, בדיוק כפי שמבטיחה התורה אינספור פעמים - שהתגובה על נטישת התורה תהיה קשה ובלתי מתפשרת - פתאום אותם מתבוללים טוענים שאם כך, אם השואה האיומה יכולה הייתה להתרחש, דווקא ממנה הוכחה שאין אלוקים!!

ערבים זה לזה

הם מסרבים להבין שלו יהדות אירופה לא הייתה נענשת באופן שהתורה מזהירה פעמים רבות – כי אז היהדות הייתה בבעיה! הרי הם הכריזו בלעג כי הם מתנהגים איך שבא להם ואיך שנראה להם ולמרות הכול אין תגובה מלמעלה! אלוקים שותק! וכשמגיעה התגובה אז פתאום אין אלוקים?!

היהדות טענה הרבה לפני שנולד היטלר ימ"ש כי "כל ישראל ערבים זה לזה" וישנם מקורות רבים לפיהם דווקא שומרי התורה נדונים להיות הראשונים שתפגע בהם הפורענות, מסיבות שאין זה המקום לפרטן. כך שהעובדה שנרצחו יהודים רבים שומרי תורה ומצוות אינה מפתיעה את מי שמכיר את המקורות היהודיים. היא מפתיעה את הבורים שאין להם יד ורגל ביהדות ומעיזים להצהיר הצהרות "מלומדות" בביטחון מעורר תדהמה למרות שהשואה נעצה את המסמר האחרון בארון הקבורה של קונספציות המתבוללים, אלו שהטילו יהבם על האדם המשכיל, המצוחצח, הנאור והיפה.

האלילים שסגדו להם יהודי אירופה, הם אלו שהכו בהם באכזריות שלא תאמן. לולי המדע והטכנולוגיה לא הייתה מתאפשרת השמדה יעילה ומקפיאת דם של מיליוני יהודים, לולי ההתערות המסיבית בגוי הנוצרי ובתרבותו לא הייתה מתפתחת שנאה נגדית כה עזה כלפי היהודי ולולי ההערצה העיוורת לתרבות המערבית הנוכרית לא היו נאלצים הנאצים להזכיר לאלו ששכחו את יהדותם כי יהודים הם. פשיטת הרגל המוחלטת של האדם המודרני ותרבותו החילונית-מערבית היא הלקח המרכזי של השואה. לקח זה מודחק ביודעין כל אימת שמועלה נושא השואה ולמרבה הצער עדיין מסרב להילמד גם על ידי הקרבנות המרכזיים שלה. יצילנו ה´ מטשטוש התחומים וגלות הדעת וישלח לנו את משיחו ויגאלנו בב"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר