נטורי קרתא, לכו תלמדו היסטוריה

נכון יסודות המדינה רקובים, האידאולוגיה נעלמה ומזמן. הקמת המדינה מושתתת על חוסר ערכים תורת ישראל ומידות, אבל להכריז בוודאות שהצרות הגיעו מעצם הקמת המדינה?! פלא בעיני זה תירוץ עלוב כדי לשכוח את אמיתות הדברים! קודם כל קהילת ניטורי קרתא, לכו תלמדו היסטוריה יהודית

רות בוארון | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

קראתי את מאמרו, והרגשתי חלחלה,

ההבל, הצביעות, ואפשר לומר גם דברי כפירה,

הרי כל אדם מאמין, יודע ש"אין אדם נוקף אצבעו מלמטה אא"כ מכריזין עליו מלמעלה" ז"א כל הקמת המדינה היא מיסודה הכרזה מלמעלה!!!

נכון יסודות המדינה רקובים, האידאולוגיה נעלמה ומזמן

הקמת המדינה מושתתת על חוסר ערכים תורת ישראל ומידות,

אבל להכריז בוודאות שהצרות הגיעו מעצם הקמת המדינה?!

פלא בעיני זה תירוץ עלוב כדי לשכוח את אמיתות הדברים!

קודם כל קהילת ניטורי קרתא, לכו תלמדו היסטוריה יהודית,

שננו בתלמוד מדוע גורשנו מארצנו לפני שנים, ומדוע בתי המקדש נחרבו, העזור לכם לזכור את מעשה קמצא ובר-קמצא ושנאת חינם, שהיה בדורם, שמתחיל לזכיר לי את מצבנו, ( בלי לקטרג ח"ס אלא רק לצורך לימוד)

שנים על גבי שנים, ההיסטוריה מלמדת אותנו, על מחלוקות, שנאה,לשון הרע ורכילות, שהם הסיבות העיקריות לחורבנינו.

למה לנו לברוח לקהל לא שומר תורה ומצוות שכמעט לא פתח ספר, ובעצם חלקם בחזקת תינוקות שנשבו, במיוחד הדור הצעיר.

אני חושבת שכדי לכם ולנו ומי שמשייך את עצמו לקהילת שומרי תורה ומצוות, לפשפש במעשיו, במידותיו, והליכותיו, להפסיק לגדר ולבער קבוצות,להפסיק ולהפריד עדות, במו ידינו ממשיכים היסטוריה של בנית גדרות עלובות שם המלוות בסיסמאות והצהרות ריקניות של שיכחה והעברת האשמה על "הקמת המדינה?"! מספיק עם תירוצים!

אם אנחנו באמת יראי השם, אנו מצווים להיות אמתיים, לקיים במלואו את ציווי" ואהבת לרעך כמוך" מכל הבחינות, לא כתוב שם כללים לביצוע המצוה! אם הוא ספרדי, או אשכנזי או אם הוא חילוני אז אין צורך לאהב, מעשים לחוד, ואהבת ישראל השתיכותו לעם ישראל לחוד! לא רוצה לגלוש לערב רב, שאולי להם קשה לאהוב יהודים באמת!! וכל המבין הרי זה משובח!

אגב- הציונים שאתה מדבר אליהם, חלקם נמצאים בשלטון האמריקאי, ז"א שעצם הסכמתכם, ובחירתכם, וקבלת כסף מהממשל בארצות הברית נוגדת את כל הצהרותכם, מכוון שהשלטון שם מלווה בעזרה רבה מצד סנטורים , עוזרים וכדומה, שהורים הקימו את המדינה! ועל כך תצטרכו בוודאי לכתוב מאמר אחר שיסביר למה אומות העולם בעזרתם של כמה ציונים, "טובים יותר"!!!

מה שחשוב לי להדגיש, זה תירוצים לא יובילו אתכם לשום מקום!! תיקון המידות אהבת ישראל, והפסקת לחימה ושנאה, בין יהודים, חילול השם והפקרות המידות תפסיק לכם ולנו את הצרות במהרה בימנו, אמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר