תוכן גולשים: התגובה שלא שלחה מערכת "יתד נאמן"

"כל האחרים החושבים את עצמם ללומדי תורה, תורתם אינה אלא מן השפה ולחוץ, הם לא קיבלו את ההשקפה הטהורה והברורה בדרך הנהגת העם הכללית והפרטית. לנו ורק לנו שמורה הזכות בצדק, להביע בעוז את דעת התורה האמיתית, שהיא כפי המסורת הטהורה המסורה בידינו מדורי דורות"

פיני כהנא | כיכר השבת |

אנו שומעים לעתים על ההשמצות נגדנו בכלי תקשורת שונים, אשר נאסרו מכבר על ידי מרנן ורבנן מאורי הדור זיע"א והחיים עמנו שליט"א. אליבא דאמת אין לנו חלק ונחלה עם אותם פורצי גדר המחבלים בכרם ישראל, כפי שהשרישו לנו מרנן גדולי ישראל על צדקת האמת שסופה לנצח בכל מחיר חרף כל ההתנגדויות וההשמצות.

אך למען הסר לזות שפתיים, וכחלק ממצות ה"חסד" הזורמת בדמנו הטהור, החליטה ועדת רבני מערכת יתד נאמן - [שופרם של מרנן ורבנן, הנערך בשעות בין הסדרים על ידי צוות בני תורה שתורתם אומנותם, ועובר הגהה מדוקדקת וקפדנית מילה במילה של מרנן זיע"א ושליט"א] באופן חד פעמי לפרוש במלים קצרות את עיקרי השקפותינו המיוסדות על דעת תורתם של גדולי ישראל במשך עשרות השנים האחרונות ונסיונם הכביר אשר הוכיח את עצמו בהצלחותיו לעומת האחרים הכושלים פעם אחר פעם.

מכיון שאת לשד חיינו אנו יונקים מלימוד התורה הקדושה, זו התורה אותה לומדים רק בישיבות ליטא עשרות שנים בריתחא ובעמקות, ולא נס ליחה מעולם, ואשר שמרה על טהרתה ודרך הנחלתה המסורה לנו מדורי דורות ללא השקפות זרות ומוזרות וללא ביטויים חיצוניים ומעוותים, נשמרה זכות הבעת "דעת התורה" אך ורק למרנן ורבנן מעבירי המסורה הטהורה העומדים בראש המחנה ומאירים את דרכם של כל עם ישראל.

ילאה הדף מלציין את פעולותיהם הנשגבות של שלוחי מרנן ורבנן עושי דברם אשר נלחמו בחירוף נפש על שמירת הצביון הרוחני של כל עם ישראל בדאגה ובמסירות ומנעו מהמנסים לחבל בכרם ישראל, והלא כל עולם התורה הפורח ומשגשג בימינו, הן בקרב עדות המזרח והן בקרב החסידים, נזקף לזכותנו ועליהם להחזיק לנו טובה על כך שרוממנו את קרנם מהתעולל בעפר והצבנו אותם על המסילה העולה בית א-ל.

לעומת זאת, כל האחרים החושבים את עצמם ללומדי תורה, תורתם אינה אלא מן השפה ולחוץ, הם לא קיבלו את ההשקפה הטהורה והברורה בדרך הנהגת העם הכללית והפרטית, ואת התוצאות המרות כולכם רואים הן בפסקי ההלכות שלהם והן בהנהגה המעוותת והמפולגת ובהתערבותם עם מנהגי הגוים ומעשיהם.

דעת תורה אמיתית? רק אצלנו

והלא רבינו הגדול מרן רה"י זיע"א כבר התריע על כך מלפני עשרות שנים וצפה בעינו הבדולח, וכך היו דבריו אות באות [חלק ה סימן תקי"א]: היתה פעם חברת "אליאנס" שביקשה להקים בתי ספר "כל ישראל חברים" ונתנה כסף רב לשם כך. הקהילה האשכנזית החרימה מוסדות אלו והיא נשארה בטהרתה היא ובניה. אבל אלו שלא הרחיקו והחרימו מוסדות אלו, החטיאו את בניהם. אמנם היו להם גדולי תורה, אבל לתקופה מסוימת זה נפסק. עכשיו ב"ה הם שבים ומתקדמים, ויש לקוות שעוד שנים ספורות הם שוב יחזרו למצבם הרוחני המפואר, אבל בנתיים יש להם עוד מה ללמוד. בוודאי גם הם יצליחו בס"ד, אבל עדיין לא הגיע הזמן שתהיה להם העדיפות בהנהגה. עלינו להתחזק בשמירת ההמשך של מסורת אבותינו. וד' יצליח דרכנו. עכ"ל הטהורה.

ודבריו כמים קרים על נפש עייפה, שכן לימדנו להועיל שרק אצלנו היו יש ויהיו גדולי תורה אמיתיים הממשיכים את שרשרת הזהב מאז מסירת התורה ממשה רבינו, ואילו אצל אחרים זינבו בטוהר המחנה גורמים חיצוניים אשר השפעתם השלילית לא התפוגגה עד עצם היום הזה.

על כן, לנו ורק לנו שמורה הזכות בצדק, להביע בעוז את דעת התורה האמיתית, שהיא כפי המסורת הטהורה המסורה בידינו מדורי דורות. יכולים אתם לומר כל אשר בלבכם אך דעו נאמנה כי את האמת לא תוכלו לנצח, עדיין אינכם בשלים להנהגה, ועוד דרך ארוכה של עמל התורה ומיצוי הסוגיות לפניכם עד אשר תזכו להגיע אל קרסולי גאוני ישראל המנווטים את דרכנו!

עליכם לכפוף את ראשיכם כהגמון בפני האמת האבסלוטית, לנהוג בענווה כלפי דעת התורה אותה אנו מייצגים, ואשר אמת ברורה כזו לא תמצאו בשום מקום! מלבד חובת הכרת הטוב אותה אתם חבים לנו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר