חברה אמריקנית מציעה: טיסה אזרחית כמעט עד לחלל עם בלון הליום

חברה אמריקנית החלה להציע לאחרונה הצעה מפתה במיוחד: טיסה אזרחית לחלל במחיר של 75 אלף דולר "בלבד". הטיסה תתבצע באמצעות בלון הליום אליו יחובר תא נוסעים (טכנולוגיה,בעולם)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
כדורים פורחים, הדבר הבא שיקח אתכם לחלל? (צילום: shutterstock)

החללית, הדור הבא: חברה אמריקנית בשם WorldView החלה להציע לאחרונה הצעה מפתה במיוחד לטיסה לחלל, אמרנו מפתה? כמובן בהתחשב במחירים שהשוק מציע עבור החוויה.

הפתרון שמציעה חברת WorldView, הוא הפתרון הזול ביותר עד כה עבור תושבים נואשים שמאסו באורח החיים על כדור הארץ.

הנסיעה מעבר לכדור, תתרחש באמצעות תא נוסעים מפואר, שיחובר לבלון הליום (אגב, הבלון ללא הכיתוב Happy Birthday), הבלון, שהוא בעצם כדור פורח של ממש, ירים את תא הנוסעים לגובה של 30 קילומטרים.

בשונה מהחוויה שמציג המיליארדר הבריטי ריצ'ארד ברנסן וחלליתו, הכדור הפורח הלה, לא יגיע לגובה של 110 קילומטר וישחרר אתכם לחלל החיצון. אבל תודו שגם להביט על הכדור מגובה של 30 קילומטר זו חוויה לא רעה.

הטיסה באמצעות הבלון, היא כאמור הטיסה הכי זולה עד כה לחלל. אם ברנסן הבריטי דורש 250 אלף דולר לטיסה שכזאת, הרי שהבלון לא ירוקן לכם את החסכונות לגמרי, אלא ייקח מכם סכום "פעוט" של 75 אלף דולרים.

יצויין, כי לאחר הטיסה לחלל, כשתרצו לחזור ארצה, להצביע בבחירות הבאות לרשויות או לטקבק נגד מחירי הסולר, תא הנוסעים יתנתק מהכדור הפורח וינחת בבטחה בחזרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר