האיש שחיסל את בן לאדן: חיי נהרסו

הלוחם שחיסל את בן לאדן חושש מנקמה של קיצונים מוסלמים וטוען: הצבא האמריקאי הפקיר אותי. המחסל תיאר את הרגעים הדרמטיים בביתו של בן לאדן. הוא היה היחיד בחדר שבו חוסל מנהיג אל קעידה. לדבריו, הוא הופתע לגלות עד כמה בן לאדן גבוה. הוא נאלץ להרים את האקדח גבוה יותר כדי לפגוע בראשו

יוני גבאי | כיכר השבת |
נושאים את תמונתו של בן לאדן (צילום: shutterstock)

הוא היה זה שירה בראשו של רב המחבלים, זה ששם קץ לחייו של האיש המבוקש בעולם. הלוחם שחיסל את בן לאדן חושש מנקמה של קיצונים מוסלמים וטוען: הצבא האמריקאי הפקיר אותי.

בכתבה שפורסמה במגזין אסקוואייר הוא מכונה 'המחסל'. אחד הבכירים בצוות הלוחמים שיצא למשימה הדרמטית והמסוכנת - לגדוע את חייו של רב המרצחים.

אבל עכשיו הוא על הקרשים. שחרורו המוקדם מהצבא לא מאפשר לו לקבל תמיכה פיננסית, גם לא ביטוח רפואי. לטענתו, מערכת הביטחון האמריקאית לא מעניקה לו הגנה, למרות שפעילי טרור רוצים את ראשו.

המחסל תיאר את הרגעים הדרמטיים בביתו של בן לאדן. הוא היה היחיד בחדר שבו חוסל מנהיג אל קעידה. לדבריו, הוא הופתע לגלות עד כמה בן לאדן גבוה. הוא נאלץ להרים את האקדח גבוה יותר כדי לפגוע בראשו.

"יריתי בו פעמיים בראש", סיפר המחסל. "אחרי הכדור השני, הוא צנח על הריצפה. ואז יריתי בו שוב. בשלב הזה הוא כבר היה מת. לשונו השתלשלה החוצה. צפיתי בו נושם את נשימותיו האחרונות".

גם אחת מנשותיו של בן לאדן ובנו הצעיר היו בחדר. הבן הצעיר היה בהלם. "לא רציתי לפגוע בו. הרמתי אותו והושבתי אותו ליד אמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר