נסראללה מכחיש את השמועות על מצבו: לא נכונות

חסן נסראללה, מזכ"ל ארגון חיזבאללה מכחיש את השמועות לפיהן מצבו הבריאותי הדרדר בתקופה האחרונה: "אם יופצו שמועות חדשות, אני שוב אופיע בפניכם" אמר נסראללה בשידור מיוחד שהועבר ברשת 'אל מנאר' המזוהה עם ארגונו. לדברי נסראללה: "השמועות שהופצו ביומיים האחרונים וההשפעה השלילית שלהן אילצו אותי להקדים ולהופיע בתקשורת" (חדשות, בעולם)

יוסף פאר | כיכר השבת |
נסראללה, מתוך הטלוויזיה הלבנונית (צילום מסך)

חסן נסראללה, מזכ"ל ארגון חיזבאללה מכחיש את השמועות על מצבו הבריאותי ואומר כי הם לא נכונות.

בנאום שנשא נסראללה הערב (רביעי) ושודר ברשת הטלוויזיה של הארגון 'אל מנאר' אמר נסראללה: "מה ששמעתם עליי לא נכון" אמר נסראללה כשהוא מרמז למצבו הבריאותי שלפי דיווחים שונים הידרדר והוא הוצרך לטוס לאיראן לצורך טיפולים.

"לא התכוונתי לגזול מזמנכם וחיכיתי להזדמנות קרובה על מנת לעסוק בנושאים האלה, אך השמועות שהופצו ביומיים האחרונים וההשפעה השלילית שלהן אילצו אותי להקדים ולהופיע בתקשורת כדי להדגיש בקול ובתמונה כי כל מה ששמעתם אינו נכון מיסודו" אמר מזכ"ל חיזבאללה.

לדבריו של נסראללה, השמועות הן "דוגמה למלחמה התקשורתית נגד חיזבאללה, אם יופצו שמועות חדשות, אני שוב אופיע בפניכם" אמר.

כזכור, מוקדם יותר השבוע דיווח אתר אינטרנט המזוהה עם האופזיציה הלבננונית כי מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, לקה במחלת הסרטן ובמסגרת הטיפולים הרפואיים שהוא עובר, הוטס לאיראן.

האתר "sawt beirut intenational" דיווח כי מזכ"ל ארגון הטרור הועבר במטוס נשיאותי לאיראן, שם עבר טיפולים.

באתר דווח עוד כי המעבר לאיראן בוצע בעקבות הידרדרות שחלה במצבו של נסראללה. האתר לא הוסיף פרטים על מצבו המדויק של מזכ"ל חיזבאללה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר