חודשים אחרי האסון בוילאמסבורג: הוצבו רמזורים בצומת

כמעט שנה אחרי האסון בו נהרגו בני הזוג נתן ורייזי גלובער ולאחר מכן גם בנם העובר, עיריית ניו יורק הציבה מערכת רמזורים בצומת. תושבי האזור: "ציפינו שהדבר יטופל במיידי" (מהעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

10 חודשים לאחר התאונה המזעזעת בשכונת וילאמסבורג החרדית שבניו יורק, בה קיפחו את חייהם בני הזוג נתן ורייזי גלובער ובנם העובר ז"ל, החליטה עיריית ניו יורק להציב בצומת הרחובות קנט אווניו ווילסון סטריט רמזורים על מנת לשמור על סדרי התנועה בשכונה.

בשיחה עם כיכר השבת, הביעו עסקנים שפעלו רבות למען הדבר את תקוותם כי הצבת הרמזורים תסייע להפחית את מהירות הרכבים הנוסעים בצומת, וכי הדבר יעזור לשמירה על ביטחונם של העוברים ושבים.

בני הזוג לצד המשתתפים בלוויה (ארכיון)

מנגד, חלקם הביעו תרעומת כי רק עתה - כמעט שנה לאחר המקרה הטרגי נזכרו פקידי מחלקת התחבורה העירונית ליטול יוזמה ולהתקין את הרמזורים. "טוב מאוחר מלעולם לא, אך עדיין ציפינו שמיד אחרי האסון העירייה תטפל בבעיה" הם אומרים.

כזכור, בחודש אדר בשנה שעברה, פגע בשעות הלילה המאוחרות של מוצאי שבת רכב מסוג b.m.w שנסע במהירות מופרזת במונית בה נסעו בני הזוג שהיו בדרכם לבית החולים ומעוצמת הפגיעה נהרגו במקום.

הנהג חוליו אסאבדו, שנתפס לאחר מספר ימים מואשם בבית המשפט ברשלנות ובשלושה סעיפים של רצח, כשבקהילה המקומית מקווים כי יבוא על עונשו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר