מושל ניו ג'רזי ממשיך להסתבך: "ידע על הנקמה"

דייויד וילדסטיין, חברו הקרוב של מושל ניו ג'רזי, כריס כריסטי, טוען כי המושל שיקר כשטען שלא ידע על הכוונה להתנקם בראש העיר פורט לי על ידי יצירת פקקי תנועה בגשר ג'ורג' וושינגטון (חדשות, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
כריס כריסטי, מסתבך (צילום: shutterstock)

כריס כריסטי מסתבך: לאחר שטען כי לא ידע על הנקמה שהכינו עובדי לשכתו לראש העיר פורט לי, בעקבות אי-תמיכתו בכריסטי לתפקיד מושל ניו ג'רזי, טוען כעת מקורבו של כריסטי, כי יש בידו הוכחות שכריסטי ידע על הנקמה עוד לפני שהדברים פורסמו בתקשורת.

כזכור, לפני כחודש פורסם בארצות הברית כי עובדי לשכתו של מושל ניו ג'רזי, כריס כריסטי, נקמו בראש העיר פורט לי, מרק סוקליק, על כך שתמך ביריבתו של כריסטי בבחירות על תפקיד המושל, המועמדת הדמוקרטית ברברה בואנו.

עובדיו של כריסטי ארגנו במשך מספר ימים פקקי ענק בגשר ג'ורג' וושינגטון, אחד הגשרים העמוסים ביותר בארה"ב, המוביל לעיר פורט לי, ובכך "הענישו" את ראש העיר.

שורת מיילים ומסרונים שנחשפו בתקשורת, קשרו את עוזריו, ובעיקר את סגנית ראש המטה שלו, ברידג'יט קלי, לפקקי הענק בגשר. כזכור, קלי דרשה את סגירת הנתיבים מדיוויד ווילדסטיין וביל ברוני - אנשים שמונו על ידי כריסטי לרשות התחבורה המשותפת לניו יורק וניו ג'רזי.

מיד עם פרסום הפרשה מיהר כריסטי לכנס מסיבת עיתונאים, בה התנצל על פקקי הענק שנגרמו בגשר והודיע על פיטוריהם של העובדים שסרחו. לדבריו, לא היה לו כל מידע על הפרשה, אלא רק לאחר שנחשפה בתקשורת.

כעת נראה כי דייויד וילדסטיין, אחד מאלה שפיטר וחברו הקרוב של כריסטי זה עשרות שנים, הולך לסבך אותו כהוגן. כאמור, וילדסטיין טוען כי יש בידיו ראיות המוכיחות שכריסטי ידע על הנקמה שהכינו עוזריו עוד בטרם הדבר פורסם בתקשורת.

בתגובה, משרדו של כריסטי שיגר אמש (שבת) מכתב לתומכיו בו כתב כי "דיוויד וילדסטיין, הוא אדם שיעשה ויאמר הכל כדי להציל את עצמו".

כריסטי נחשב למועמד המוביל של המפלגה הרפובליקנית לתפקיד נשיא ארצות הברית. אלא שההסתבכות הנוכחית גורמת לרבים במפלגה לפקפק ביכולתו של כריסטי לרוץ מטעם המפלגה לנשיאות.

מאז התפוצצות הפרשה מיעט כריסטי לצאת לתקשורת אך אתמול, בטקס הכנה למשחק ספורט גדול שייערך בניו ג'רזי, הופיע כריסטי אל מול הקהל והמצלמות וספג שריקות בוז

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר