ישראלי היה על המטוס המלזי שהופל

איתמר אבני, ישראלי בן 27, היה על המטוס המלזי שהופל סמוך לרוסיה. אביו: "הוא שרד את השרות הצבאי ואת עופרת יצוקה, אבל הוא קורבן למטוס שהתרסק באזור הקרבות" (עולם)

מטוס מלזי (צילום: shutterstock)

איתמר אבני ז"ל (27), היה אחד מבין 295 הנוסעים שנהרגו בסוף השבוע (חמישי) בהתרסקות מטוס הבואינג 777 של חברת התעופה "מלזיה איירליינס", שהיה בדרכו מאמסטרדם לקוואלה לומפור והתרסק באוקראינה, סמוך לגבול רוסיה.

דב אבני, אביו, פרסם על מותו ברשת החברתית פייסבוק: "לצערי אני חייב לשתף עם כל ידידי בפייסבוק שהבן שלי איתמר היה במטוס שהתרסק מעל אוקראינה. הוא היה בדרך חזרה לאוסטרליה אחרי ביקור בהולנד. הוא שרד את השרות הצבאי בפלחה"ן (פלגת החבלה וההנסה) צנחנים ועופרת יצוקה אבל הוא קורבן למטוס שהתרסק מעל אזור הקרבות באוקראינה".

כלי תקשורת בעולם מדווחים כי נשיא אוקראינה האשים את רוסיה ביירוט מכוון של המטוס על ידי טיל קרקע-אוויר. עם זאת, ברוסיה עדיין לא הגיבו להאשמות. על פי הדיווחים, מדובר באותו דגם של "המטוס המלזי הנעלם".

על המטוס היו גם כ-20 נוסעים אמריקנים. נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עדכן את נשיא ארצות הברית ברק אובמה על המצב בחצי האי קרים, כאשר תוך כדי השיחה הוא עדכן אותו על יירוט המטוס. רשת "סקיי ניוז" הבריטית דיווחה בחמישי כי החברה הודיעה כי "תקלה אירעה" על אחד ממטוסיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר