ה"וושינגטון פוסט": "ללחוץ לפירוק חמאס מנשקו"

הלחץ האמריקאי על הנשיא ברק אובמה מתגבר, כאשר גם בקונגרס האמריקאי וגם בתקשורת המקומית קוראים לפירוק הנשק של החמאס וארגוני הטרור ברצועת עזה (בעולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בארה"ב מתגייסים למען ישראל: הלחץ האמריקאי על הנשיא ברק אובמה מתגבר, כאשר גם בקונגרס האמריקאי וגם בתקשורת המקומית קוראים לפירוק הנשק של החמאס וארגוני הטרור ברצועת עזה.

שלושה סנאטורים דמוקרטים בכירים שיגרו מכתב לאובמה הקורא לו "לעמוד על כך שההסכם להפסקת אש יכלול פתרון לאיום הרקטות והמנהרות".

כמו כן, מאמר המערכת של העיתון "וושינגטון פוסט" הוקדש הבוקר (חמישי) ללחימה ברצועת עזה. במאמר נכתב כי "ארה"ב חייבת ללחוץ לפירוק חמאס מנשקו בהפסקת אש עזה-ישראל"

העיתון המשיך וכתב כשהוא מגנה במאמרו את "האסטרטגיה המושחתת של חמאס להאשים את ישראל בפגיעה באזרחים בניסיונותיה להרוס מנהרות. בעוד ילדים נהרגים בהתקפות נגד תשתית צבאית שמנהיגי חמאס מיקמו בכוונה בין בתים, ומנהיגיה נשארו בטוחים במנהרות שלהם".

ה"וושינגטון פוסט" קרא לשר החוץ ג'ון קרי "לקשור כל פתיחה של גבולות וסיוע כלכלי - להחזרת הביטחון בעזה לכוחות הרשות הפלסטינית ולפירוק חמאס מנשקו, תוך בחירת ממשלה חדשה. בהצבת תנאים כאלה הקהילה הבינלאומית תיהנה מתמיכה של מרבית האוכלוסייה בעזה. סקרים מראים שהם מאסו במשטר חמאס שמשתמש בנשים ובילדים כבשר תותחים במלחמות שהוא לא יכול לנצח נגד ישראל".

בתוך כך, גורם אמריקני בכיר מסר הבוקר לסוכנות הידיעות רויטרס כי "זה לא יהיה מדויק לומר שאנחנו מצפים להפסקת אש עד סוף השבוע. אנחנו ממשיכים לעבוד על זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר