פרו: ישראלים נעדרים בתאונת רפטינג

חשש לחיי מספר לא ידוע של מטיילים ישראלים נעדרים בתאונת רפטינג. התאונה אירעה בנהר אפורימק שבדרום פרו. במשרד החוץ מטפלים במקרה וישלחו צוותי חילוץ למקום (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

קונסול ישראל בפרו ובמשרד החוץ הישראלי בודקים את הדיווחים לפיהם כמה תיירים ובהם ישראלים, נפגעו בתאונת רפטינג בנהר אפורימק שבדרום פרו. הקונסול עצמו בודק את הנושא מול צוותי ההצלה שהוזעקו למקום לטפל בנפגעים.

במשרד החוץ אמרו כי המשרד מכיר את האירוע וכי עדיין אין פרטים על התאונה עצמה וכי הנושא נמצא בבדיקה. במשרד הוסיפו ואמרו כי הם בודקים מול הרשויות המקומיות ולפי שעה לא ברור האם גם ישראלים נמצאים בין אותם פצועים.

במידה וקונסול ישראל בפרו ומשרד החוץ הישראלי יקבלו אימות לכך שגם ישראלים מעורבים בתאונה, הם יוכרזו כנעדרים, יתכן כי ישראל תישלח צוות חילוץ למקום בכדי לעזור במשימת החיפושים אחר הנעדרים שגם את כמותם איש אינו יודע בשלב זה.

במקום המדובר שנחשב לפופולרי בקרב מטיילים רבים ברחבי העולם ובפרט בקרב מטיילים ישראלים, נהרגו כמה בני אדם בשנים האחרונות ביניהם ישראלים.

השנה נהרגו במקום לפחות שני בני אדם בהם ישראלי בן 30 שעל פי הדיווחים טיפס יחד עם כמה בני אדם נוספים במעלה ההר ומעד. בתחילת השנה נהרגה נעם רובינשטיין ששהתה במקום בטיול יחד עם חברותיה. לפני כשנתיים נהרגה רויטל רפואה בת 22, גם היא בעת שייט רפטינג במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר