אותרה גופת הישראלית שנהרגה בתאונת רפטינג בפרו

גופת הישראלית בת ה-22 מרמת השרון אותרה בסיוע מסוקים, לעת עתה הגופה לא נמשתה מהמים בשל התנאים הקשים השוררים במקום. החיפושים אחר מטייל נוסף נמשכים (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נהר האפורימק (צילום: בראיין דורות'י)

שלושה ימים לאחר שהחלו החיפושים אחרי תיירים ישראלים שהקשר עימם אבד בעקבות תאונת רפטינג בנהר אפורימק שבדרום פרו שעברו, הודיעו כוחות החילוץ כי נמצאה גופה שהינה של הנעדרת הישראלית וזאת במהלך החיפושים שנעשו בסיוע מסוק.

הגופה שנמצאה הינה של בחורה בשנות ה-22 לחייה המתגוררת ברמת השרון. כוחות החילוץ הבחינו בגופה במים ובמהלך פעילותם היא נמשתה מהמים. הגופה זוהתה לאחר שכוחות החילוץ עברו מעליה עם מסוק. טרם הם משו אותה מהמים משום שלעת עתה לא ניתן לנחות במקום עקב תנאי השטח. כשיתאפשר הצוות ינחת ויביא את הגופה לישראל. בני משפחתה עודכנו בבשורה הקשה.

מדובר היה בהתהפכות סירה ובמהלך ההתהפכות נעדרו שניים, אחת ישראלית שגופתה כאמור נמצאה ואחר צעיר ישראלי נוסף עורכים כוחות החילוץ חיפושים גם בשעות הלילה החשוכות. כוחות החילוץ הצליחו לחלץ כמה תיירים שנמצאו כשהם בריאים.

עד כה החיפושים נערכו ממשרד החוץ הישראלי בירושלים ומעתה החיפושים יערכו מחמ"ל שהוקם במיוחד באזור, זאת לאחר שקונסול ישראל בפרו, אמיר כהן, נחת באזור.

אחת הניצולות סיפרה ל-ynet על שאירע: "יצאנו ביום ראשון חבורה של שמונה ישראלים דרך חברת 'מאיוק' לראפטינג של שלושה ימים בנהר האפורימק. היו בסך הכול שתי סירות רפטינג וקייאק חילוץ אחד. שישה מטיילים ומדריך היו על סירה אחת, על סירה נוספת היה הציוד, מדריך ושני מטיילים נוספים ועוד מדריך אחד היה בקייאק.

"במהלך היום השני לשיט, זמן קצר לפני שהגענו למחנה, הגענו לאשד. הקייאק של המדריכים עבר ואחריו הסירה עם המטיילים. אז היא נתקעה בסלע גדול בנהר והגיעה לזווית של 90 מעלות. ארבעה מטיילים נפלו למים, שניים חולצו. אף אחד מששת המטיילים שחולצו לא נפגע. כרגע אנחנו במגעים עם משלחת החילוץ הישראלית שהגיעה לקוסקו". הוסיפה.

במקום המדובר שנחשב לפופולרי בקרב מטיילים רבים ברחבי העולם ובפרט בקרב מטיילים ישראלים, נהרגו כמה בני אדם בשנים האחרונות ביניהם ישראלים.

השנה נהרגו במקום לפחות שני בני אדם בהם ישראלי בן 30 שעל פי הדיווחים טיפס יחד עם כמה בני אדם נוספים במעלה ההר ומעד. בתחילת השנה נהרגה נעם רובינשטיין ששהתה במקום בטיול יחד עם חברותיה. לפני כשנתיים נהרגה רויטל רפואה בת 22, גם היא בעת שייט רפטינג במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר