פרשן בפוקס ניוז: "הגיע הזמן לג'יהאד אמריקני"

פרשן חדשות בארה"ב קורא לפתוח במלחמת דת אמריקנית, אותה הוא מכנה "ג'יהאד". במסגרתה, החוקה תהפוך לטקסט קדוש, ובבתי הספר יחונכו התלמידים להפיץ בעולם את בשורת הדמוקרטיה (בעולם)

חיה כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פוקס ניוז)

פרשן בערוץ החדשות 'פוקס ניוז', קורא לתושבי ארה"ב לבטא את הפטריוטיות שלהם באמצעות מה שהוא מכנה, "ג'יהאד אמריקני". בטור שפרסם השבוע באתר הערוץ, כתב הפרשן, ד"ר קית' אבלו, כי "אחת ההגדרות לג'יהאד היא מאבק בכופרים או מלחמה על אמונה. בהתחשב בכך, אני מאמין שזה הזמן לגיהאד אמריקני".

ד"ר אבלו לא דורש מהאמריקנים להתפלל חמש פעמים ביום או לערוף ראשים לכופרים, אלא מציע לפתוח בג'יהאד, מעין מלחמת דת שתגרום לאמריקנים להבין שחוקת ארה"ב היא "מסמך מקודש", כהגדרתו. "החוקה, נס הקמת האומה האמריקנית והיסטוריית הלחימה נגד משטרים מדכאים, מוכיחים שהייעוד שלנו הוא לא רק לשמור על ביטחון ארצנו והאופי הלאומי, אלא להפיץ ברחבי העולם את ערכי זכויות הפרט, ולעמוד על כך שכל ממשלה תאמץ אותם".

(צילום: מתוך פוקס ניוז)

לטענת הפרשן, שדבריו התפרסמו בערוץ שנחשב לפופולרי אף יותר מה-CNN, הג'יהאד האמריקני יהפוך את העולם למקום טוב יותר. כחלק מהג'יהאד, דורש ד"ר אבלו להכניס למערכת הלימודים בבתי הספר שיעורים שיתמכו בדמוקרטיה כצורת הממשל הבלעדית, ומנמק זאת בהסבר הבא: "ההישרדות של הדמוקרטיה מול הקומוניזם והפשיזם, היא לא סתם מזל טוב, אלא תכנון אלוקי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר