"שער המטביע" ו"בטריארך": בשאר אסד העלה אתר בעברית

סוכנות הידיעות הרשמית הסורית העלתה אתר אינטרנט בעברית המדווח על המתרחש בסוריה כפי שרואה זאת המשטר. מה יחכה לכם באתר? שגיאות כתיב ודיווחים מטעם (חדשות)

בשאר אסד (צילום: shutterstock)

אחרי שנים בהם איש לא הצליח להזיז אותו מכיסאו ועם התמקדות העולם במעשי הזוועה מבית המדינה האיסלמית-דאעש, פניו של הנשיא הסורי בשאר אסד להסברת עמדותיו בפני האזרחים הישראליים. לצורך כך, הקים משטרו לאחרונה אתר אינטרנט בשפה העברית.

אתר החדשות הוקם באמצעות סוכנות הידיעות הרשמית "סאנא" שהיא שופרו של המשטר הסורי בראשות אסד. האתר עלה היום (ראשון) לאוויר ומאז מעדכנים עורכיו וכתביו חדשות מכל רחבי העולם ובעיקר מהנעשה ברחבי סוריה.

כך נמשל,הכותרת הראשית כעת מדווחת על כך שבכיר סורי טוען ש"אי אפשר ללחום בטרור באופן סלקטיבי".

הכותרות ברובן אם נכתבות בשגיאות כתיב מחמת התרגום הלא מקצועי שנעשה להן, כמו המילה "עמידתה" במקום עמדתה ו'בטריארך' במקום פטריארך".

בחודשים האחרונים מתפארת ישראל בכך שהיא עוזרת ומעניקה טיפול רפואי לכל הפצועים הפונים לעזרתה אך באתר המדובר - שופרו של אסד - סבורים אחרת, וטוענים כי ישראל עוזרת לפעילים טרוריסטיים "שני טירוריסטים (השגיאה במקור) פצועים מסוריה אשפזו בבית חולים ישראלי". כך נכתב ב"סאנא".

עוד נכתב כי טרוריסטים פרוסים באזור הפרדת הכוחות בגולן הסורי, והם מטופלים בישראל ומוחזרים לתחום הסורי כדי להמשיך את פשעיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר