המערכה משתכללת

הנשק החדש נגד דאע"ש: לוחמי קומנדו על טרקטורון

כלי טיס בלתי מאוישים מזהים את המטרות, המידע מאומת עם המכשור האלקטרוני, לוחמי יחידת העילית של בריטניה ה-SAS מוצנחים ממסוק, רוכבים על טרקטורונים שהותאמו לתנאי השטח בחסות החשיכה ובאמצעות רובי צלפים ומקלעים מחסלים בזה אחר זה את לוחמי ארגון הטרור הרצחני דאע"ש (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

המערכה משתכללת: הקרבות נגד ארגון הטרור הרצחני "המדינה האסלאמית - דאע"ש" לא פוסקים לרגע וכעת נחשפות חלק משיטות הלחימה נגד הארגון.

ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח הלילה (ראשון) כי בריטניה מפעילה את יחידת העילית שלה, ה-SAS, נגד הארגון באמצעות טרקטורונים וזאת במטרה להפתיע את פעילי הארגון.

מקור ביחידת העילית הסביר לעיתון כי "הם לא יודעים מה קורה ורק רואים את חבריהם מתים".

לפי הדיווח בעיתון, יחידת הקומנדו הבריטית (SAS) פועלת בשיטה חדשה נגד ארגון הטרור הרצחני ופעיליו.

כלי טיס לא מאוישים (מזל"טים) מזהים את המטרות בצירי האספקה וההברחות של הארגון באזור הבסיסים הסודיים, לאחר שהמידע מאומת עם המכשור האלקטרוני של החיילים על הקרקע, הם יוצאים לדרך.

הלוחמים מוצנחים ממסוק ורוכבים על טרקטורונים שהותאמו לתנאי השטח הקשים עד ליעד, ובכך פוגעים במטרה בהפתעה מוחלטת. הטרקטורונים בהם משתמשים לוחמי העילית מוחבאים מראש בשטח ומצוידים ברובי צלפים ומקלעים.

רוב הפעולות, כך לפי הדיווח, מתבצעות בחושך תוך שהלוחמים מנצלים את היתרון הטכנולוגי בו הם מצוידים לעומת לוחמי דאע"ש.

לפי הערכות, בשבועות האחרונים באמצעות השיטה הזו של יחידת העילית נהרגו ג-200 לוחמי דאע"ש. העיתון מדווח בהסתמך על מקורות ביטחוניים בבריטניה כי "השיטה החדשה מטילה פחד אימים על ארגון המדינה האסלאמית".

מקור ביחידת העילית אף אמר כי "הפעולות שלנו מטילות בהם אימה, מכיוון שהם אינם יודעים מהיכן נגיע והם אינם יכולים לעשות דבר כדי לעצור אותנו. אנחנו פוגעים במורל שלהם - הם יכולים לרוץ ולהתחבא אם הם רואים מטוסים, אך אותנו הם לא יכולים לשמוע או לראות".

לדבריו: "השימוש בצלפים רק מגביר את הפחד, כי הם אינם יודעים מה קורה - הם רק רואים את חבריהם מתים בחולות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר