סופת השלגים בניו יורק: 50 אלף מנותקים מחשמל

בזמן שגשמים מטפטפים בישראל, סופת שלגים קשה משתוללת במדינת ניו יורק. כמויות השלג שירדו בלתי נתפסות ומצב חירום הוכרז. עד עתה גבתה הסופה שבעה תושבים (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
סופת השלגים בניו יורק (צילום מסך: מתוך יוטיוב)

הוכרז על מצב חירום: תושבי מדינת ניו יורק רגילים לחזות במראות לבנים של שלג, אך לא בכמויות האדירות שירדו בשבוע האחרון כתוצאה מסופת שלגים אשר הגיעה לאזורם, ונתפסת כאחת הקשות שידעה המדינה בשנים האחרונות.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו הלילה כי יותר מ-48 אלף בני אדם בניו יורק נותקו מהחשמל בעקבות הסופה וטרם ברור מתי החשמל יחזור. ניתוק החשמל גורם לאותם תושבים לחיות בדירותיהם ללא אמצעי חימום מה שעלול לסכן את חייהם.

במהלך השבוע, עם פרוץ הסערה, נהרגו לפחות שבעה בני אדם. במדינה נמצאה גופת אישה בת 46 בתוך מכוניתה באזור באפלו. כמו כן אדם אחד נהרג בתאונת דרכים כתוצאה ממזג האוויר ושלושה נוספים מתו מהתקף לב, שניים מהם התמוטטו בזמן שפינו שלג מאזור ביתם.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו עוד כי שני אנשים נוספים נהרגו בתאונות דרכים בניו המפשייר ובמישיגן בגלל כביש קפוא וחלק.

מושל מדינת ניו יורק, אנדרו קואומו, הכריז על מצב חירום בכמה אזורים במדינה ושיגר את המשמר הלאומי לאזורים שנפגעו ממזג האוויר כדי לסייע לתושבים להתמודד עם הסערה הגדולה.

האזור שנפגע בצורה הכי קשה מהסופה הוא מערב המדינה, במיוחד באזור העיר השנייה בגדולה במדינת ניו יורק - בופלו.

ארה"ב כולה התמודדה ביומיים האחרונים עם 0 מעלות או מתחת לזה במסגרת "הסערה הארקטית". מדובר בסופה הגדולה מאז 1976. כוחות החירום במדינה מנסים להתמודד עם הסופה ומחלצים אנשים מבתיהם או ממקומות סכנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר