שוב זה קורה: מטוס ובו 162 נוסעים נעלם באינדונזיה

מטוס איירבוס A320-200, שעליו היו 162 נוסעים, בהם שבעה אנשי צוות, שהמריא מאינדונזיה לסינגפור, נעלם. הטייס ביקש בטרם המריא "מסלול טיסה יוצא דופן" (חדשות, עולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ו' בטבת תשע"ה | 28.12.14
מטוס של חברת 'אייר אסיה' (צילום: shutterstock)

דרמה בשחקים: מטוס של חברת 'אייר אסיה', שיצא הלילה (ראשון) מהעיר סורביה באינדונזיה, בדרכו לסינגפור, נעלם. מזג האוויר באותו אזור היה מעונן וסוער.

מדובר במטוס איירבוס A320-200, שעליו היו 162 נוסעים, בהם שבעה אנשי צוות. לפי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, 149 מהנוסעים הם אזרחי אינדונזיה, שלושה מדרום קוריאה, נוסע אחד מסינגפור, אחד מבריטניה ואחד ממלזיה. בין הנוסעים 16 ילדים ותינוק.

מיקומו האחרון הידוע של המטוס הוא מעל ים ג'אווה באינדונזיה. כוחות מקומיים בסיוע כוחות של חילות האוויר והים של סינגפור, פתחו בסריקות.

נציג משרד התעבורה באינדונזיה מסר כי הקשר עם הטיסה אבד בסביבות השעה 7:24 (שעון מקומי), לדבריו, הטייס ביקש ממגדל הפיקוח "מסלול טיסה יוצא דופן".

מחברת אייר אסיה נמסר כי הם פתחו בחקירה בניסיון לברר מה עלה בגורל המטוס ונוסעיו.

רשת RT דיווחה מפי גרומים רשמיים באינדונזיה כי "אין אפשרות שהמטוס המשיך לטוס בשל העובדה שהיה לו דלק ל-4.5 שעות בלבד". רשת ANN האוסטרלית דיווחה כי נמצאו שברי מטוס במזרח סומטרה שבאינדונזיה, כאשר עדיין לא ברור האם הם קשורים למטוס שנעלם. בדיווח אחר נמסר כי המטוס התרסק בים ליד האי האינדונזי בליטונג.

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, הנמצא בחופשה עם משפחתו בהוואי, קיבל תדרוך לגבי היעלמות המטוס. עוד נמסר מהבית הלבן כי גורמים רשמיים ימשיכו לעקוב אחר המצב.

בתחילת השנה נעלמה טיסה של "מלזיה איירליינס" ובה 239 נוסעים, שהמריאה לבייג'ינג, במהלך החקירה התברר כי הטיסה סטתה מהמסלול לעבר האוקיינוס ההודי שם לפי החוקרים היא התרסקה למרות שעד כה לא נמצאו כל שרידים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר