צרפת: חודשו החיפושים אחר גופות הרוגי המטוס שהתרסק

בצרפת חודשו החיפושים אחר גופות הרוגי המטוס שהתרסק אתמול. צוותים גדולים מנסים להאיץ את תהליך החיפוש, זאת בכדי להקדים את מזג האוויר הסוער שצפוי להיות (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שברי המטוס שהתרסק (ללא קרדיט)

עם שחר, שבו כוחות החילוץ וההצלה בדרום האלפים בצרפת, לחפש אחר גופות 150 קורבנות מטוס "ג'רמן ווינגס", שהתרסק אתמול (שלישי), בסמוך לכפר הצרפתי דין לה באן, למרגלות Prads-Haute-Bléone.

תהליך חילוץ הגופות, שאחת מהן היא של אזרח ישראלי, אייל באום בן 39 מהוד השרון, עשוי להימשך ימים, זאת משום שמזג אוויר סוער עומד לפקוד את האזור המבודד באלפים שבו התרסק המטוס. היום יגיעו לאזור כוחות תגבור רבים בניסיון להאיץ את התהליך.

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלח את תנחומיו לנשיא צרפת פרנסואה הולנד, בנוסף שוחח נתניהו עםקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ועם ראש ממשלת ספרד מריאנו ראחוי,.

"ברגע הקשה הזה אני מחבק את משפחתו של האזרח הישראלי אייל באום, ושולח תנחומים למשפחות הנוסעים מגרמניה, ספרד, טורקיה ובלגיה שאיבדו את יקיריהם", אמר אמש.

בנוסף לניחומים, הודיע נתניהו כי ישראל תעזור בכל מה שידרש, "ישראל מוכנה להעמיד את עזרתה בכל סיוע שיידרש", אמר לנשיא צרפת.

מטוס ה"איירבוס" של חברת "ג'רמן ווינגס", המריא מברצלונה בדרכו לדיסלדורף בשעה 09:00 שעון מקומי אתמול, כאשר בשלב מסוים אבד עמו הקשר. רק לאחר שעות רבות הצליחו כוחות החילוץ להגיע לאזור ההתרסקות, אזור הררי שהגישה אליו אינה פשוטה כלל. על פי הערכות, אין ניצולים בהתרסקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר