התעלומה נפתרה?

מלזיה: שרידי המטוס שאותרו שייכים למטוס הנעלם

ראש ממשלת מלזיה הודיע כי שרידי המטוס שנמצאו בימים האחרונים באי הצרפתי ראוניון שבאוקיינוס ההודי שייכים לטיסת MH370 של "מלזיה איירליינס", שנעלמה באופן מסתורי (חדשות, בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
כנף המטוס שאותרה לפני שבוע (צילום: מתוך ynet)

ראש ממשלת מלזיה הודיע לפני זמן קצר (רביעי) כי שרידי המטוס שנמצאו בימים האחרונים באי הצרפתי ראוניון שבאוקיינוס ההודי שייכים לטיסת MH370 של "מלזיה איירליינס", שנעלמה באופן מסתורי לפני כשנה. עם זאת, טרם ברור מה גרם להתרסקות המטוס, כך שהתעלומה לא נפתרה לחלוטין.

כזכור, במטוס המלזי הנעדר היו 239 בני אדם, בהם 12 אנשי צוות. במהלך הטיסה אבד הקשר עם המטוס ועקבותיו נעלמו באופן מסתורי. כוחות חיפוש גדולים יצאו למשימת חיפוש נרחבת, אך העלו חרס בידם ולא נמצא אפילו שריד אחד של המטוס.

חשיפת שרידי המטוס הנעלם לפני שבוע

לפני שבוע מצא תושב באי ראוניון שבאוקיינוס ההודי, סמוך למדגסקר, שרידים של מטוס. האיש יצר קשר עם חאבייר טיטלמאן, טייס צבאי לשעבר שמתמחה כיום באבטחת תעופה, וסיפר לו על מציאת השרידים.

האיש שלח לטיטלמאן סדרת תמונות בהן נראים שרידי מטוס נוסעים, והמומחה הצרפתי העריך כי ייתכן שמדובר במטוס המלזי הנעדר, זאת מאחר וכנף המטוס שייכת למטוס בואינג 777, כאשר רק מטוס אחד כזה התרסק - המטוס המלזי.

הממצאים הועברו לבדיקת מומחים בצרפת שקבעו היום, כאמור, כי מדובר אכן בכנף המטוס של הטיסה שנעלמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר