בילוי אסוני

ילד בן 10 נהנה במגלשת המים הגבוהה בעולם - ומת

הילד בן ה-10 שבא עם בני משפחתו להשתעשע במתקני פארק המים במדינת קנזס בארה"ב, מצא את מותו המסתורי ממרומי המגלשה הגבוהה בעולם. נסיבות המוות לא פורסמו (עולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך אתר פארק המים)

ילד בן 10, בנו של חבר בית המחוקקים במדינת קנזס שבארה"ב, מת אתמול (ראשון) בעת שגלש להנאתו במגלשת המים הגדולה בעולם, בפארק המים שליטבאן במדינה, לצד בני משפחתו שהיו עמו באתר. דוברת פארק המים מסרה, כי הילד מת באחד מהמתקנים המרכזיים בפארק, מגלשת המים "וורוקט", שיש לטפס 264 מדרגות כדי להגיע לראשה שמתנשא לגובה של 51 מטרים.

טרם פורסמה סיבת המוות, וגם דוברת הפארק סירבה להתייחס לכך, ואמרה כי פרטים נוספים ימסרו בהמשך. "המחשבות והתפילות שלנו נמצאות עם משפחתו של הילד, בזמן הקשה הזה". "מהיום שכיילב נולד, הוא הפיץ שמחה למשפחתנו ולכל מי שבא איתו במגע", נכתב בהודעה שפרסמו הורי הילד.

פתיחת המגלשה לפני כשנתיים נדחתה כמה פעמים, אף שמעולם לא נמסרה הסיבה לעיכוב. שני ימי יח"צ לעיתנאים שתוכננו לאותה השנה בוטלו בעקבות תקלות במסוע שמוביל את הרפסודות לראש המגלשה. דוברת הפארק אמרה אז כי הנהלת הפארק "לא תהסס לדחות שוב את פתיחת האטרקציה, לכמה זמן שיידרש על מנת לוודא שהמגלשה בטיחותית".

בבדיקות בטיחות מוקדמות של המגלשה, עפו שקי חול שנישאו על הרפסודות, מה שגרם למהנדסים להרוס חצי מהמגלשה ולבנות מחדש כמה מחלקיה בעלות של מיליון דולרים. הנהלת האתר הבהירה כי האטרקציות נבדקות מדי יום, ואף נבדקות "על ידי גורם חיצוני" לפני פתיחת עונת הרחצה.

המגלשה "וורוקט" - "משוגע" בגרמנית - זכתה לתואר המגלשה הגבוהה בעולם בספר השיאים של גינס. הגולשים צונחים במורד המגלשה על רפסודה שנושאת כמה ילדים יחד, ועליהם להיות בגובה של מטר ו-30 סנטימטרים לפחות. כך לפי אתר הפארק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר