חוזר לחייך

סמוך לקרמלין: לבייב חנך מלון שיספק גם אוכל כשר

הנגיד החרדי ר לוי לבייב השיק אמש מלון עסקים יוקרתי, סמוך לבניין הקרמלין, בהשקעה של יותר מ-50 מיליון דולר. באירוע השתתפו בכירים בממשל הרוסי. במלון היוקרתי 159 חדרים. ומה מצפה לאנשי עסקים ישראלים שיבואו למלון? שירות של צוות דובר עברית ולמעוניינים, יש גם אוכל כשר. המהפכה הרוסית (בעולם)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
גוזרים את הסרט במעמד חנוכת מלון העסקים היוקרתי החדש של מלונות אפריקה ישראל במרכז מוסקבה

אפ"י פיתוח מקבוצת אפריקה ישראל השיקה אמש את מלון העסקים היוקרתי "אקווה מרין", שינוהל ע"י החברה האחות מלונות אפריקה ישראל. זרוע הבנייה והתשתיות של הקבוצה, דניה סיבוס, בנתה את המלון, בהשקעה של יותר מ-50 מיליון דולר.

יו"ר אפריקה ישראל, הנגיד ר' לוי לבייב ומנכ"ל מלונות אפריקה ישראל, יעקב סודרי, חנכו את המלון במעמד אישי ממשל, חברי פרלמנט ואנשי עסקים רוסים בכירים.

ה"אקווה מרין" הוא מלון עסקים יוקרתי הממוקם בלב איזורי העסקים, הממשל והתיירות של מוסקבה, מרחק של 15 דקות הליכה מהקרמלין והכיכר האדומה.

במלון 159 חדרים יוקרתיים, כ- 60 מהם חדרי עסקים משודרגים ושתי סוויטות נשיאותיות עם מרפסות פרטיות והוא מצטיין בנגישות יוצאת דופן - במרחק הליכה קצר ביותר מתחנת הרכבת לשדה התעופה הבינלאומי של מוסקבה ובסמוך לשתי תחנות מטרו. בתנועה הסואנת של מוסקבה, זה הוא יתרון עצום לאיש העסקים המגיע לעיר, כמו כן יהיה במקום אפשרות לסעודות כשרות למהדרין במטח כשר באופן קבוע.

בדבריו במעמד השקת המלון, ציין יו"ר אפריקה ישראל, הנגיד ר' לוי לבייב, כי "פתיחתו של מלון העסקים אקווה מרין במקום כל כך מרכזי במוסקבה, בהשקעה של יותר מ- 50 מיליון $, היא עדות נוספת ליכולת של קבוצת אפריקה ישראל למצות את כל היתרונות הגלומים בחברות היזמיות והקבלניות בקבוצה – אפ"י פיתוח, דניה סיבוס ונגב, וליצור, גם בתקופה מאתגרת זו, סינרגיה המשביחה את ערך הנכסים".

מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל, יעקב סודרי, ציין באירוע כי חנוכת המלון החדש במוסקבה, והמשך ההשקעה של הקבוצה בתעשיית התיירות הרוסית - במלון פלזה בעיירת המרפא קיסלובודסק ובמלון הספא הנוסף שמקימה החברה בימים אלו בעיירה ז'לזנובודסק שבדרום רוסיה, מתבצעת במקביל להמשך ההשקעה של החברה בחודשים אלו גם בשדרוג המוצר התיירותי של מלונות אפריקה ישראל ברחבי הארץ, בהיקף של כ- 40 מיליון ש"ח".

הסגן הראשון לראש העיר מוסקבה, ולדימיר רסין, המופקד על הפיתוח והבנייה בבירה הרוסית, בירך את לבייב ואת אפ"י פיתוח על השלמת קומפלקס המלון והביע את הערכתו לעובדה כי גם בזמנים אלו משלימה אפ"י פיתוח את המגה פרוייקטים שהחברה בונה במוסקבה.

סודרי ומנהל ה"אקווה מרין", יצחק אברון, מבטיחים לאנשי העסקים הישראלים המגיעים למלון, שירות מעולה מחברי צוות דוברי עברית, הערוכים גם לספק למעוניינים בכך, אוכל כשר.

מלון היוקרתי, תוכנן ע"י האדריכלים הישראליים רן זיס ובוקי צוקר. אורחי המלון, אנשי עסקים ברובם, נהנים מטרקלין עסקים מפואר וחדרי ישיבות מאובזרים במערכות מולטימדיה משוכללות ביותר.

בחדרי האורחים הותקנו מערכות כספות המאפשרות להטעין בתוכן את המחשבים הניידים ושירותי מחשבים אלחוטי וקווי. המלון מציע שירות חדרים 24 שעות ביממה.

גוזרים את הסרט במעמד חנוכת מלון העסקים היוקרתי החדש של מלונות אפריקה ישראל במרכז מוסקבה
מימין: מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל, יעקב סודרי, יו"ר אפריקה ישראל הנגיד ר' לוי לבייב וסגן ראשון לראש העיר מוסקבה ולדימיר רסין

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר