ישלמו מחיר?

בעקבות האסון: אין כניסה למטוס ה'בואינג'

אוסטרליה וסינגפור החליטו כי לא יתאפשר למטוס הבואינג 737 max להיכנס לתחומם, עקב התקלות שהיו בשנה האחרונה, חברת 'בואינג' עלולה להפסיד מיליארדים (בעולם)

מטוס בואינג 737 (צילום: shutterstock)
המטוס שהתרסק השבוע באתיופיה, היה מסוג בואינג 737 max, וגם המטוס שהתרסק לפני כמה חודשים באינדונזיה היה מאותו הסוג, לכן היום (שלישי), החליטו הרשויות באוסטרליה ובסינגפור, כי המטוס מהדגם הנ"ל לא יוכל לנחות בתחום מדינתם, מדובר במכה קשה לחברה האמריקאית 'בואינג'.
ה'גרדיאן' הבריטי מדווח, כי שתי המדינות קיבלו את ההחלטה, בעקבות רצף האירועים האחרונים שקרו עם המטוס, ועל מוטיבים דומים בין שתי התאונות שהתרחשו עם מטוס זהה בזמן האחרון.
מלמד המכה התדמיתית לחברת 'בואינג' מההחלטה, מדובר גם בנזק כלכלי כבד. ב-2 המדינות יש את השדות תעופה כמעט הכי עמוסים בעולם, וזו מכה שמוערכת הכמה מיליארדי דולר כבדים, וזה רק שמתחילת השבוע מנייתה של בואינג צנחה בכ-5%.
כזכור, התרסקות המטוס אירעה ביום ראשון, כשהמטוס ביצע קו פופולרי שבו נוסעים אנשי עסקים רבים - מהבירה האתיופית אדיס אבבה לניירובי בירת קניה. על המטוס היו 189 נוסעים וכן שמונה אנשי צוות כולם מצאו את מותם. המטוס התרסק ככל הנראה כ-6 דקות בלבד לאחר ההמראה, וגם נותק עימו הקשר. בין הנוסעים שנהרגו היו שני אזרחים ישראלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר